Nyheter | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
451 besök totalt |
Nån som vet om det finns några väldigt lika fälgar som dessa North Wheels D-004?
Dessa finns endast i väldigt lågt ET och jag skulle behöva framfälgar med mkt högre inpressning samt smalare. Har bildgooglat hårt, men hittar inget som skulle kunna passera som samma design. ![]() Mina andra alternativ är inte så ekonomiskt lockande. Ett set med Weld kostar drygt 4000$ och mitt andra alternativ är att bygga BBS i rätt mått. Nån som har nån uppskattning vad ett set med 13x18 och 8x18 skulle landa på? _________________ En av få som bärgat en äkta F1-bil i Sverige samt fått Lill-lövis att springa ![]() Anders Bisting |
||||||
Image är väl "snarlika" å vettiga i prissättning ...å gör custommått
https://www.imagewheels.co.uk/three- _________________ M @ g n u s k @ l i n 0705 120 966 Pegg 107 A6 2.0 Tdi Ultra RS4 4.2 raggarbil |
||||||
Dom hade jag förträngt 👍 Dock så ramlar det iväg där också (runt 38' för ett set om 4st) _________________ En av få som bärgat en äkta F1-bil i Sverige samt fått Lill-lövis att springa ![]() Anders Bisting |
||||||
Det skulle jag uppskatta mkt. Ögonmåttet säger ca Et 40-50 på en 8x18 5/114,3 (om det spelar roll) _________________ En av få som bärgat en äkta F1-bil i Sverige samt fått Lill-lövis att springa ![]() Anders Bisting |
||||||
Dra frågorna till Markus på info@59northwheels.se så skulle han kolla på det sa han, har berättat så han är beredd! Så kan ni ha direktkontakt och se vad som går att lösa ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Westfield på bana, förr var det Opel Speedster #0004 |
||||||
Tack ![]() _________________ En av få som bärgat en äkta F1-bil i Sverige samt fått Lill-lövis att springa ![]() Anders Bisting |
||||||
Polerad kant och svart centrum. Får leva med att dom buktar åt olika håll. Även om det skulle kunna lösa sig med samma fälg, så kommer resultatet bli detsamma tyvärr. _________________ En av få som bärgat en äkta F1-bil i Sverige samt fått Lill-lövis att springa ![]() Anders Bisting |
||||||
Tycker inte olika buktning gör nåt, kan ju vara olika på bilar att det skiljer fram o bak om du kör staggered och samma hjulmodell till och med _________________ ![]() |
||||||
Fälgfixarna i Helsingborg kanske, beror ju på vad utgångsämnena kostar förstås. _________________ Roland Johansson |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
451 besök totalt |