Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1418 besök totalt |
Hmm.. bäst ja håller gömd me andra ord... ![]() _________________ MackeMaehlum |
||
tanken har faktiskt slagit mig , även innan jag läste den har tråden , har tänkt på det både en och två gånger , men jag vågar aldrig slå till
|
||
Vi träffade henne förra året hemma hos vår gemensamma värdfamilj i Adenau och pratade en del med varandra. Eller rättare sagt, hon pratade och vi fick knappt en syl i vädret.
![]() I vilket fall som helst så minns jag att jag var snabbare runt än hennes kille men inte snabbare än vad hon var... ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||
För två år sedan så åkte hon med mig och en polare i baksätet runt ringen. Hon snackade (spårval) oavbrutet under hela varvet. ![]() _________________ Anders Dauner |
||
Vår instruktör på höst-Scuderian, Martin Stucky, har "Ringen"-sträckningen tatuerad på bröstet! Hans fru blev tydligen MYCKET imponerad...NOT!
Håll ögonen öppna för en kommande video om idealspåret runt Ringen som Stucky kommer att ge ut inom kort... _________________ Mårten Olsson PCS 7003 |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1418 besök totalt |