| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Kompressor/turbo-kit (Compound charging-kit) MX5
|
466 besök totalt |
|
Hej, Sugen på att bygga något annat så nu säljer jag mitt compound-kit som jag utvecklade förra året. Kitet består av: - Kraken lowmount turbo-grenrör + 3" helsystem med Magnaflow slutdämpare och en race-kat (+katdelete rör) - Garrett GTX2860R Gen2 turbo + slangar och anslutningar - Noname frontmonterad intercooler inklusive slangar och rör för att koppla ihop allting + dumpventil - Jackson racing m45-kompressor med fäste med uppgraderad tryck-klocka (skickar med piggyback-boxen men används inte i den här setupen) - Rostfri filter-avskärmning för kompressor + filter - Trackdog racing-fäste med spännare för kompressor (uppgraderad från JR) - Trackdog racing grenrörs-täcke för avskärmning av värmen - Biltema analoga laddtrycksmätare x2 - Ladtrycks-kontroller inkl. laddtrycks-solenoid (för att balansera laddtrycken) - Extra solenoid för att ansluta till styrboxen (för att styra maxtryck) Vid rätt diskussion/köpare kan även följande medfölja: - Megasquirt 2 PNP + grundmapp (OBS! bör anpassas i ny bil efter överflytt innan man kör full effekt) - Denso 700cc spridare Info och bilder finns i min byggtråd här på forumet. Ge mig ett bud, men skambud undanbedes! _________________ Andreas Lindkvist - Stressad Miata |
![]() |
SÄLJES
|
466 besök totalt |