Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1443 besök totalt |
SÅLD: 2015 BMW M4 DCT Azurite Black / Silverstone
Hej! Innan man eventuellt lägger upp en annons för den större publiken så skulle jag vilja kolla intresset här på Rejsa först. Då avsaknaden av en kopplingspedal är för stor så vill jag kolla om någon vill köpa alt. byta till sig min M4a. Bilen är smått unik med sitt otroligt låga miltal i förhållande till ålder, i trafik 2014-11-19 och har enbart rullat precis över 1.500 mil! Väldigt mycket nybilskänsla för pengarna med andra ord. 2015 M4 DCT Azutire Svart Metallic Utökat Silverstone Merino läder Harman & Kardon Navigation Professional Adaptiva dämpare EDC Head-up Display Adaptiva LED-strålkastare 437M Svarta M.m. Tror allt som fattas för att på riktigt vara fullutrustad skulle vara keramiska bromsar och taklucka(?). Bilen servades i december 2020 hos Schmiedmann. Pris: 529 000:- (då ingår 18" 640M vinterhjul). Intressant byten skulle vara M2/M2C/M3f80/M4f82 med manuell växellåda, även Golf GTI 245/GTI Clubsport står högt på önskelistan. I30N, senaste Type-R och liknande kan eventuellt vara av intresse också! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Adam Andersson |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1443 besök totalt |