| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Simpson hybrid skydd *SÅLD*
|
845 besök totalt |
|
Lägger ut en annons på mitt helt oanvända Simpson Hybrid Skydd då racing premiären får bli för framtiden.... Som sagt det är helt NYTT och oanvänt, säljes nytt i kartong Storlek: S Pris: SÅLD eller billigare vid snabb affär Hämtas i Malmö eller skickas mot kostnad Vänligen, Erik Regnell 070675500 erikregnell@gmail.com
_________________ Erik Regnell Kör: Miata -04 #31 MX5 Cup, SPVM Har ägt: -Honda Civic Type R (EP3) -05 -Golf Gti Clubsport S -18 -Honda S2000 -05 -BMW M3-E30 -87 |
||||
|
|
||||
|
Eftersom även forumägaren har kladdat i tråden gör jag det också, men med lite info ifall man inte har koll.
Jag väger strax över 90 kg och är 186 cm lång och jag kör med storlek Medium så man behöver inte vara speciellt liten för att Small ska passa. _________________ MVH Ingmar Truedsson Opel Kadett GSi på bana |
||||
|
Re:
Ah okey super, bra info stort tack för det!!
_________________ Erik Regnell Kör: Miata -04 #31 MX5 Cup, SPVM Har ägt: -Honda Civic Type R (EP3) -05 -Golf Gti Clubsport S -18 -Honda S2000 -05 -BMW M3-E30 -87 |
||||
|
Re:
Min har mediumremmar och med bystmått på 107cm så är det bara nån cm till på justering, det är enklare att ha för stora remmar.
|
||||
![]() |
SÄLJES
|
845 besök totalt |