| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: v8 cheva 406 Weber munchie
|
1386 besök totalt |
|
Jag har en AC cobra replica som jag funderar på att sälja utan motor/låda Skulle nån vara intresserad av bilen komplett så här av er oxå. Motorn: Nästan ny botten/topp och helt nya förgasare osv. 400 borrad 406 Bra vev ( kommer inte ihåg nu men kan kolla upp) Stort tråg i plåt Bra oljepump H-profil vevstakar Smidda kolvar med högre komp AFR cnc alu toppar med allt som hör till Vass kam Crmo stötstänger Billet kamdrivning Vipparmar med annan utv Weber insug Weber 48 stående ( äkta) Msd dyr fördelare och msd 6 tändbox, med ställbart varvstopp och med kablar. Mini startmotor Nascar smitt svänghjul Lakewood stål kopplingskåpa ( röd stark) 7.25" koppling ( flera skivor) NY Muncie 22 drevsats i alu hus med allt nytt (lång 1:a) Säkert saker jag glömt , tex alu remhjul och sånt kom jag på nu tex. Tvillingmotorn som byggdes och va likadan fast liggande weber gav 618hk PM eller 0763091088 _________________ emil andreasson |
||
|
Re: SÄLJES: v8 cheva 406 Weber munchie
Hej! Finns det några bilder på cobra replikan? Har du någon fundering på pris på bilen utan motor och låda? Tack! _________________ Karl Vestgöte |
||
|
Jag tänker 200 Komplett , det är ny alu kyl, fläkt, oljekyl, och sådant
Även nytt 4-link kit och wattlänk Fälgarna är 8+10x15 med 235/295 Inredningen är komplett och tidsenlig med gamla stewart warner mätare och fina stolar. På torsdag kommer en autionsfirma och tar bilder för att lägga ut på påskauktionen men kan ev sälja så billigt jag nånsin skulle släppa för nu här. Jag ska köpa växellåda/diffar till min Fabia så därav att jag säljer och vill göra smidig affär _________________ emil andreasson |
||
![]() |
SÄLJES
|
1386 besök totalt |