Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
STCC Gelleråsen 14-15 Augusti
974 besök totalt
Osa

Här sen Jul 2004

Trådstartare

Vilka här har varit på gelleråsen idag? Berätta gärna hur det var

Citera
Osa

Här sen Jul 2004

Trådstartare
Ingen som varit där idag?
Citera
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator

Jag var där idag! Alltid kul med lite racing!!!

Jag var stolt iförd en rejsa.nu-tröja! Den enda jag kunde skåda dock

Team Swedish Racing Mates
Citera
s2dennis
Ängelholm
Här sen Jul 2004

var också på plats

vad kan man säga? varmt är nog rätt ord.
solen sken och racebilar överallt kan det bli bättre , ja det skulle vara att köra själv då.
tycker det är lite trist med stcc nu för tiden den så kallade kunga klassen är numera långsammast.
stcc bilarna är så trötta nu så förarna kan hålla full gas hela varvet inte nog med det dom är 3-4 sekunder långsammare än porsche cup bilarna som nästan är standard gt3:or med tio extra hästar och lite lägre vikt.
hade önskat mig en annan "suport" klass kanske en med lite variationer på bilarna gärna med lite turbo knuff i så det låter lite när dom kommer gärna lite på kas också. tror inte det är så noga om det är en jämn klass bara publiken får en upplevelse.
vet inte om det finns en sådan klass i sverige , kanske kunde man kört sprint loppen i slc vad vet jag.
hur som helst en bra dag vid banan kanske inte resultat mässigt (hejar på audi) men ändå.
nä måste vårda solbrännan
mvh dennis

Citera
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002

Jag såg STCC-racen på TV nu ikväll och blev lite förbryllad. Är det verkligen godtyckligt för tävlingsledningen att bestämma hur mycket strafftid man ska få för en tjuvstart? BMW-teamet verkade inte direkt nöjda.

Linköping
Här sen Aug 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Ingen av er som var där som hade videokameran igång när heat 2 startade? Finns tydligen pengar att tjäna http://www.autopower.se/forum/topic.asp?id=95012

Själv missade jag loppet eftersom TV'n är ockuperad. Vad var det som hände? Tveksam tjuvstart på Göransson med hårt straff, eller?

Hjälsta
Här sen Nov 2002

Kristian Larsson skrev:
Själv missade jag loppet eftersom TV'n är ockuperad. Vad var det som hände? Tveksam tjuvstart på Göransson med hårt straff, eller?
Huruvida tjuvstarten var tveksam vet jag inte, men han fick 30s tidstillägg för det. Hans teamchef trodde att det kom sig av att STCC-ledningen vill ha mer spänning inför finalen då det innebar tightare poängställning mellan Göransson och Volvoföraren som jag inte minns vad han heter.

974 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande