| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW m3 e90 manuell
|
777 besök totalt |
|
Tjena jag är ny på rejsa Provar med Fösäljning av min m3a här https://www.blocket.se/vi/99062371.h Det som är gjort Stoptech big brake fram med racebelägg och street Stålomspunna slangar runt om Bromkylning fram Gt4 läpp i kolfiber Gts läpp i kolfiber Nya grövre krängningshämmare fram och bak Ferrita hel system med racekattar Bilstein b14 coilovers med edc "nürburgring kit" Vev lagrar bytta Trottelgivare bytta K&n luftfilter Turnermotorsport Underdrive Power Pulleys Alla kylare bytta till DO88 Alla slangar bytta till DO88 Apex fälgar 18" Cup2 265/45/18 runt om Alla stag bytta till millway Camberplattor milway Alla bussningar millway ( nya i kartong) Ny programvara för bättre register för trackdays 4-punkts bälten fram Skruvad halv bur Michelin Connect Bilen är inväg ( Corner wheight) Stor service nyligen gjord med stift remmar remspännare Allt som är gjort med bilen är noga utvalt och tänkt att det ska hålla för trackday eller bara köpa glass Ring för mer info 070 7175753 Ossi Kan även tänka mig att byta mot en e46 m3 manuell dock lite pengar emellan _________________ Ossi von Rosen |
![]() |
SÄLJES
|
777 besök totalt |