| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: S60 automat 2002
|
289 besök totalt |
|
Min pappas gamla bil som säljes från dödsbo. Automat, 23k mil, besiktigades 2021-04-28 och har nog inte rullat mer än någon mil sedan dess. Vet att det byttes delar av avgassystemet nyligen, instrumentpanelen var även inne på lagning för att fixa det klassiska displayproblemet på S60. Fina sommardäck och även vinterdäck medföljer. Går väldigt fint i motor och låda. Hyfsat fri från rost. Vet att följande problem finns dock: Centrallåset fungerar inte samt låscylindern till förardörren är kass, finns en kreativ lösning på det men det behövs nog bytas för att fungera fint. Bagageluckan går inte att stänga (har satt ett elastiskt band inuti som håller ned luckan). Batteriet laddar ur sig om bilen står någon vecka utan att användas, vet inte om det är batteriet eller om något drar tjuvström. Har även märkt att det blivit fuktigt på golvet vid passagerarsidan när det regnat mycket. I övrigt vet jag inte så mycket mer om bilen och har ju heller ingen att fråga. Om jag sätter priset till 10.000 så borde det vara en bra affär både för köparen och min kära mamma som får lite semesterpengar. Bilen finns i Borås och jag kommer rensa ur, ladda batteri och fota den under söndagen. Skicka gärna PM om ni är intresserade! _________________ Mvh Roger Medin - Borås BMW |
![]() |
SÄLJES
|
289 besök totalt |