| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
*SÅLDA*: 17 tums däck
|
1025 besök totalt |
|
6st Michelin slicks 210-40/17 *SÅLDA* 4st Michelin regndäck 210-40/17 *SÅLDA* Dessa däck följde med min Abarth när jag köpte den för två år sen så jag vet inte historiken förutom att de använts på denna bil. Har själv kört ett par test- & träningssessioner på fyra av slicksen och de funkade fint. Regndäcken har jag inte använt. Alla däck höll luften innan de demonterades från fälg. Se bilder för uppfattning om skicket. Pris: 6st slicks 3000kr *SÅLDA* 4st regndäck 2000kr *SÅLDA* Finns i Stockholm / Älvsjö, skickas helst inte... Det är trångt i garaget så snabb upphämtning har förtur ifall flera är intresserade!
_________________ Mats Forssén Alfa 156 GTA SW, glassätarbil Alfa 147 GTA, banåkarglassätarbilsprojekt |
||||
|
Slicksen finns kvar, bud emottages ifall priset är för högt
Regndäcken sålda till Jonas, levererade under SSM på Knutan.
_________________ Mats Forssén Alfa 156 GTA SW, glassätarbil Alfa 147 GTA, banåkarglassätarbilsprojekt |
||||
|
Re:
Jag skickar helst inte.
||||
|
Re:
Sålda till Anders
||||
![]() |
SÄLJES
|
1025 besök totalt |