Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Inför träffar 2022-08-05 Superstage Emmaboda "Christoffers Minne" | 1, 2 >> 1619 besök totalt |
Då var det dags för Christoffers Minne Superstage 2022
Jag har bokat Fredagen Den 5 augusti. # Platsen är Emmaboda flygfält, Från Emmaboda, kör någon km mot Nybro, tag höger (du ser var de är) # samling kl 08,30 # Körning får ske mellan kl 09,00 - 17,00 med uppehåll för lunch 12-13 # Inget licenskrav. # Hjälmkrav. # Använd heltäckande bomullsklädsel eller föraroverall för din egen skull. # Sidorutor helt uppe eller helt nere # All körning sker på egen risk # Ljudmätning kan komma att finnas, max 95dbA. (inget problem om du har någon form av ljuddämpning) # Antal ekipage är begränsat till 15 st # Pris per ekipage är 1000 kr # Avgiften swishas till nr 070-7693320 eller banköverföring 9150 2344663 (skandiabanken) märk med samma namn som i anmälan. # Startavgiften skall vara betald senast 1 Juli. # Återbetalning sker endast om ersättare finnes. # Vid frågor ring 070-7693320 # Alla roliga bilar är välkomna. 1: Sliparn Opel Speedster Turbo (Bet) 2: Philip Svensson Mazda Miata NB (Bet) 3: Martin Linné Toyota Mr2 Mk3 (Bet) 4: Johnny Karlsson Opel Speedster N/A (Bet) 5: Magnus Lidholm BMW E30 (Bet) 6: Peter Buhre Porsche 944 (Bet) 7: Dan Granerfäldt Porsche GT3 (R) (Bet) 8: David Ljungkvist Leon Cupra (Bet) 9: Marcus Svensson Mazda RX-7 FD3S (Bet) 10: Bengt Gson Nilsson Toyota GR Yaris (Bet) 11: Björn Milton - Ford Focus Flexifuel (Bet) 11,5: Benny Svensson Mazda Miata Na (eftermiddag om jag inte kommer ifrån tidigare) 12: Henrik Nilsson VX220 Turbo (Bet) 13: Martin Kristell Mazda Miata NB (Bet) 14: Torbjörn Sabel Maserati (Bet) 15: Kommer namn på ytterligare 1st Mazda Miata NB (Benny anmäler) _________________ Erik Lange. Snabbare än Gullabo i superstage |
1: Sliparn Opel Speedster Turbo
2: Philip Svensson Mazda Miata NB 3: Martin Linné Toyota Mr2 Mk3 4: Johnny Karlsson Opel Speedster N/A 7: Magnus Lidholm BMW E30 8: Peter Buhre Porsche 944 (Bet) _________________ Erik Lange. Snabbare än Gullabo i superstage |
1: Sliparn Opel Speedster Turbo
2: Philip Svensson Mazda Miata NB 3: Martin Linné Toyota Mr2 Mk3 4: Johnny Karlsson Opel Speedster N/A 7: Magnus Lidholm BMW E30 8: Peter Buhre Porsche 944 (Bet) 9: David Ljungkvist Leon Cupra _________________ David Ljungkvist |
Jag kommer gärna i år igen.
Nya sulor för säsongen och siktar därmed på nytt personligt rekord. 1: Sliparn Opel Speedster Turbo 2: Philip Svensson Mazda Miata NB 3: Martin Linné Toyota Mr2 Mk3 4: Johnny Karlsson Opel Speedster N/A 7: Magnus Lidholm BMW E30 8: Peter Buhre Porsche 944 (Bet) 9: David Ljungkvist Leon Cupra 10: Marcus Svensson Mazda RX-7 FD3S _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) |
Trasslade visst till listan tidigare, så här borde vara rätt
1: Sliparn Opel Speedster Turbo (Bet) 2: Philip Svensson Mazda Miata NB (Bet) 3: Martin Linné Toyota Mr2 Mk3 (Bet) 4: Johnny Karlsson Opel Speedster N/A (Bet) 5: Magnus Lidholm BMW E30 (Bet) 6: Peter Buhre Porsche 944 (Bet) 7: Dan Granerfäldt Porsche GT3 (R) (Bet) 8: David Ljungkvist Leon Cupra (Bet) 9: Marcus Svensson Mazda RX-7 FD3S (Bet) _________________ Erik Lange. Snabbare än Gullabo i superstage |
Absolut! Jag sätter upp dig på listan
1: Sliparn Opel Speedster Turbo (Bet) 2: Philip Svensson Mazda Miata NB (Bet) 3: Martin Linné Toyota Mr2 Mk3 (Bet) 4: Johnny Karlsson Opel Speedster N/A (Bet) 5: Magnus Lidholm BMW E30 (Bet) 6: Peter Buhre Porsche 944 (Bet) 7: Dan Granerfäldt Porsche GT3 (R) (Bet) 8: David Ljungkvist Leon Cupra (Bet) 9: Marcus Svensson Mazda RX-7 FD3S (Bet) 10: Bengt Gson Nilsson Toyota GR Yaris _________________ Erik Lange. Snabbare än Gullabo i superstage |
Hej! Kommer med samma skruttibangbang som förra året.
Frågan är om jag fortfarande kör fortare än Martin L... ? 1: Sliparn Opel Speedster Turbo (Bet) 2: Philip Svensson Mazda Miata NB (Bet) 3: Martin Linné Toyota Mr2 Mk3 (Bet) 4: Johnny Karlsson Opel Speedster N/A (Bet) 5: Magnus Lidholm BMW E30 (Bet) 6: Peter Buhre Porsche 944 (Bet) 7: Dan Granerfäldt Porsche GT3 (R) (Bet) 8: David Ljungkvist Leon Cupra (Bet) 9: Marcus Svensson Mazda RX-7 FD3S (Bet) 10: Bengt Gson Nilsson Toyota GR Yaris 11: Björn Milton - Ford Focus Flexifuel _________________ Björn Milton Ford Focus FlexiFuel 1,6 |
Kommer med min Ban eller Gat Mx5, spridare på väg till Banbilen *hoppas*
Samt 1st Miata till, 1: Sliparn Opel Speedster Turbo (Bet) 2: Philip Svensson Mazda Miata NB (Bet) 3: Martin Linné Toyota Mr2 Mk3 (Bet) 4: Johnny Karlsson Opel Speedster N/A (Bet) 5: Magnus Lidholm BMW E30 (Bet) 6: Peter Buhre Porsche 944 (Bet) 7: Dan Granerfäldt Porsche GT3 (R) (Bet) 8: David Ljungkvist Leon Cupra (Bet) 9: Marcus Svensson Mazda RX-7 FD3S (Bet) 10: Bengt Gson Nilsson Toyota GR Yaris 11: Björn Milton - Ford Focus Flexifuel 12: Benny Svensson Mazda Miata Na (eftermiddag om jag inte kommer ifrån tidigare) 13: Kommer namn på ytterligare 1st Mazda Miata NB (Benny anmäler) _________________ Benny Svensson Roadsport C #86 Mazda Mx-5 Saab 96-63 Gti 16V -86 |
då ser det ut ungefär såhär
1: Sliparn Opel Speedster Turbo (Bet) 2: Philip Svensson Mazda Miata NB (Bet) 3: Martin Linné Toyota Mr2 Mk3 (Bet) 4: Johnny Karlsson Opel Speedster N/A (Bet) 5: Magnus Lidholm BMW E30 (Bet) 6: Peter Buhre Porsche 944 (Bet) 7: Dan Granerfäldt Porsche GT3 (R) (Bet) 8: David Ljungkvist Leon Cupra (Bet) 9: Marcus Svensson Mazda RX-7 FD3S (Bet) 10: Bengt Gson Nilsson Toyota GR Yaris 11: Björn Milton - Ford Focus Flexifuel 12: Benny Svensson Mazda Miata Na (eftermiddag om jag inte kommer ifrån tidigare) 13: Henrik Nilsson VX220 Turbo 14: Kommer namn på ytterligare 1st Mazda Miata NB (Benny anmäler) [/quote] _________________ Erik Lange. Snabbare än Gullabo i superstage |
uppdatetat (uppdatetar betalningar senare)
1: Sliparn Opel Speedster Turbo (Bet) 2: Philip Svensson Mazda Miata NB (Bet) 3: Martin Linné Toyota Mr2 Mk3 (Bet) 4: Johnny Karlsson Opel Speedster N/A (Bet) 5: Magnus Lidholm BMW E30 (Bet) 6: Peter Buhre Porsche 944 (Bet) 7: Dan Granerfäldt Porsche GT3 (R) (Bet) 8: David Ljungkvist Leon Cupra (Bet) 9: Marcus Svensson Mazda RX-7 FD3S (Bet) 10: Bengt Gson Nilsson Toyota GR Yaris 11: Björn Milton - Ford Focus Flexifuel 12: Benny Svensson Mazda Miata Na (eftermiddag om jag inte kommer ifrån tidigare) 13: Henrik Nilsson VX220 Turbo 14: Martin Kristell Mazda Miata NB 15: Kommer namn på ytterligare 1st Mazda Miata NB (Benny anmäler _________________ Erik Lange. Snabbare än Gullabo i superstage |
Ser ut att bli en blöt tillställning. Hoppas verkligen att vädret kommer ändra sig. Annars kommer det gå på bredden, och det är ju också kul iofs
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) |
Inför träffar 2022-08-05 Superstage Emmaboda "Christoffers Minne" | 1, 2 >> 1619 besök totalt |