Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Skruva banåkabil Varmt under motorhuven... | << 1, 2 6 besök senaste veckan (1735 totalt) |
Ah, ok. Tack för snabbt svar. Jag har inte hunnit beställa än Då fokuserar jag på att försöka fixa min laptop så jag kan komma ur garaget och logga utan nätadaptern inkopplad _________________ Lars Dahlstedt Lotus Elise S2 -01 Rotrex kompressor Lotus Elite 503 -75 Lotus Europa S2 -68 Lotus Europa S1 -67 och lite annat |
||||
Är det batteriproblem så har jag löst det tidigare med en generisk nätadapter som man pluggar in i cigguttaget. Ofta finns det dock billiga batterier att hitta på nätet. _________________ Magnus Wennerberg Porsche 911 Targa -77 (originalish) Porsche 911 Coupe -69 (busbil för bana) Porsche 924 -79 (busbil för gata, EFI och Turbo) |
||||
Jag beställde ett nytt batteri Till helgen ska det loggas! _________________ Lars Dahlstedt Lotus Elise S2 -01 Rotrex kompressor Lotus Elite 503 -75 Lotus Europa S2 -68 Lotus Europa S1 -67 och lite annat |
||||
_________________ Johan Schuman PCS #23 Speedlab Crew. Alltid ett projekt för lite. |
||||
Parantes bara, på nästan alla bilar är det övertryck vid huvens bakkant men undertryck mitt på huven, bra tumregel att komma ihåg.
|
||||
|
||||
Yes, jag vet. Därav att jag vill mäta hur det påverkar kylningen i övrigt. Men som jag gjort nu att bara ta bort tätningen mellan huv och torped är något som Porsche gjorde själva på LeMans bilar. _________________ Magnus Wennerberg Porsche 911 Targa -77 (originalish) Porsche 911 Coupe -69 (busbil för bana) Porsche 924 -79 (busbil för gata, EFI och Turbo) |
||||
Nu är det ju främst när han står still samt kör sakta han har problem. Och innan man får högtryck i den bemärkelsen så krävs nog lite mer fart. _________________ Karossbilar är inte det lite larvigt?? niklas laine |
||||
Skruva banåkabil Varmt under motorhuven... | << 1, 2 6 besök senaste veckan (1735 totalt) |