Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1486 besök totalt |
Jaa... Själv hade jag det hyffsat tråkigt idag
![]() Grattis till vinsten fuZe! ![]() Resultat: ![]() ![]() |
||
Lagg på 8 av 10 varv, avkörningar på de flesta. Däcken kändes som om de var insmorda med grafitfett på slutet. tror att mina varvtider låg runt 7-8 sek sämre än när jag leker på egen hand. Lite uppgiven just nu. Och Ingemarsson, det gör inget med knuffen, det gjorde varken från eller till i slutet (även om jag svor en del just då).
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
...tills jag som vanligt tittar mer på bilarna framför än på banan! ![]() ![]() Har alltid problem med att jag tittar mer på bilarna framför än på banan men jag antar att det är bara att träna mer rejsing så kanske man lär sig. Jag vill be om ursäkt till Patrik för att jag knuffade av dig. Din bil hoppade hemskt mycket på min skärm så det var inte lätt att veta var du befann dig. Sorry! Det var väl inget tätt rejs men det var ändå kul! |
||
För egen del tycker jag rejset var kul.
Jag förbättrade mig stort under träningen och fick en hygglig kvaltid och startade 3:a på gridden. Fick en bra start och avancerade till 2:a plats utan att stänga eller knuffa Hoopoo för mycket. Tyvärr var jag så nervös över min framskjutna position samt kalla bromsar att jag bromsade lite tidigare än andra under varv 1 och blev utknuffad i chikanen. Gentlemanaracing som det är lät Hoopoo mig komma ut före efter krocken. Varven som följde satt jag med 150 i puls och försökte hålla kylan. Var av i hårnålen en gång då jag försökte multitaska och se hur stora marginaler jag hade till fältet nedanför men förlorade inget nämnvärt på det. Imponerande hur snabb Fuze är trots flertalet avåkningar. Kul race, hoppas på poäng för första gången :) _________________ /Klas Pihl |
||
Ja det gick ju inge vidare för mig, men jag är van.
Råkade putta på någraa i hårnålen men släppte i alla fall tillbaks de jag ansåg vara lika snabba eller snabbare en mig. Sen var det nån laggande rostvit porsche som ställde till det endel. Sen snurra jag säkert ett 10 tal gånger på grund av egna misstag måste se till att bli lite kyligare under racen. Verkar ha kommit 6:a totalt i det här racet så några poäng blire i alla fall. _________________ Thomas Tegbäck |
||
Någon som har replay:en från vårt rejs och som känner för att dela med sig? (Min dator är för slö för att spela in rejset...
![]() Maila i så fall zed@pallers.com eller lägg ut en länk. Tack på förhand! MVH Andreas |
||
_________________ /Klas Pihl |
||
Thanks! ![]() |
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1486 besök totalt |