| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Chevy Ls turbo med 7-växlad DTC.
|
649 besök totalt |
|
Jag funderar på att sälja drivlinan ur min TimeAttack-bil. LS2 enligt spec nedan, plus att det sitter 6-stegs torrsump på den nu. Mapad MAXX ecu. Körs idag på 0.78 bar...... ca 870 hk i motorn. Helt manuell 7-växlad DTC med ecu och kylare mm. Paddel- och spak- växlad Allt sitter startklar och fungerande i bilen. Oljepumpen är ur för nya O-ringar. Sedan är det bara att köra. Prisidee 250.000:- (inte främmande för inbyte, om du har något fränt) Lägg ett seriöst bud om du tycker jag räknat fel. Ev. kan även rullande kaross vara tillsalu. ........................................................... Spec från tidigare ägare/byggare. LS2 motor från corvette 2003 828hk 1083NM 100MM gasspjäll aluminium vajer ppf avgasventiler ppf ventilfjädrar ppf stödstänger ppf lyftare eagle smidda h-profilstakar wiesco smidda kolvar arp vevbultar arp toppbultar ppf dubbelkedja ppf compcamp kamaxel nållager till vippor aeromotive fuelrail maxxecu 8avgastempgivare 8 1200cc spridare oletrycksgivare oljetempsgivare bredbanslambda oljeadapter med tryck till turbo och två an anslutningar holset hx55 pro 66mm presicion wg silicon tändkablar nya packningar och lager custom turbo grenrör 4" downpipe rostfritt stål stor aluminium intercooler 70mm Dumpventil tryckrör aluminium och siliconslang 104mm luftfilter oljekylare med slangar MAC Laddtrycksventil ...................................................... .
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
![]() |
SÄLJES
|
649 besök totalt |