| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
Bankörning söderhamn 19/9
|
1316 besök totalt |
|
|
|
Ja, nu sitter det en nya LMM där och den går som den ska, nästan.
Har tagit bort återcirkuleringen från dumpen då den hade blåst in olja i LMM. Samt att jag har tippat ur den olja som fanns i ICn(Vem fan har kommit på att dom sätter oljeavluftningen tillbaka före turbon) >
Den ska föhoppningvis inte behöva gå så mycket mer innan vintern då det ska bli mer effekt och bättre väghållning
Klart att du ska köra slut på det sista för i år.. Se så, banga inte ur nu
|
|
Kommer absolut INTE!
VÄGRAR! *om jag riktigt INTE vill kommer jag nog dit!* *Vill. vill, VILL! Har dock en känsla av att "those were the days" när man varvade cossies och S2:or. Numera har väl kidsen skaffat sig r-däck och körvana också! ;P* _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
|
ja men pär prova köra du oxå det finns många långsamma ekipage där å det är inte många som "fuskar" med riktiga däck...Själv så ska jag bangga två gånger av tre får räcka vägrar få ännu kantigare däck
_________________ Sven Sandström |
|
Håller med föregående talare, klart Pär ska komma dit. Man vill ju se hur man ska ratta när man är rutinerad
Jag tillhör dom som "fuskar" men är ändå ... Men i stort sett är det väldigt jämna hastigheter bland dom som har varit där i år tycker jag.
|
![]() |
Inför träffar
Bankörning söderhamn 19/9
|
1316 besök totalt |