Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
1125 besök totalt |
2024-06-29 King of Mantorp - Alexia D vinner video
Finns inget motorsportevent jag gillar mera än King of Mantorp. Älskar man vad som går snabbast just nu är detta "The Place to be" I år var det riktigt spännande med bl.a Revline, Autogruppen och Wiborg. Förväntningarna var riktigt stora! Här kan ni se en kort video: _________________ Mumba Svensson Instagram: EvoSupra21 |
||||
Tack för att du postade och dessutom bistod med många bra ideer för innehållet i den!
![]() |
||||
Re:
Säger som min vän Petter Jag brinner för det här permanent Aldrig för stunden, naturligt bunden, med kärlek som cement ![]() ![]() ![]() _________________ Mumba Svensson Instagram: EvoSupra21 |
||||
Fruktansvärt kul och intressant att dom öppnat för "Electric"
Intresset finns och jag tyckte det var otroligt kul att se dom ute på banan. Det kommer ju växa mer och mer. Kommer snart ner i Challenge tider om dom får köra lite mera. Körtid är nog det som sätter stopp mest just nu. Vad tror ni andra "Rejsare" Men mycket tightare final kan man inte ha. Dan Harlin Ioniq 5N 1:29.885 Oskari Gröhn Porsche Taycan Turbo S 1:29.888 _________________ Mumba Svensson Instagram: EvoSupra21 |
||||
Re:
Tjänstevikt 2289kg, däckskontot lär behöva vara enormt på svenska knixiga banor, beroende på hur många varv man får ur. _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
Re:
Framförallt utvecklingen varje år kommer vara väldigt kul att följa. Kollar man tiderna och jämför med Club: Top 4 Club Electric Electric Club Vet dock inte vilka däck man körde på så går någon på R-däck så har dom ju massor att vinna. _________________ Mumba Svensson Instagram: EvoSupra21 |
||||
Re:
Ja det är fruktansvärt trevlig tid! Ska bli kul att läsa bankalaset! _________________ Mumba Svensson Instagram: EvoSupra21 |
||||
Hur hittar man resultaten från King of Mantorp på hemsidan
![]() https://timeattacknu.se/resultat/ Läser man resultat listorna som finns för elbilarna så är inte ens någon Hyundai ioniq 5 n med i dessa? Hur många el-bilar ställde upp? Inför kunde man ju läsa på FB om att dessa skulle komma: Tesla Model S Plaid och Polestar 2, körde dessa bilar? För dom enda el-modeller jag hittar i resultat pappren nu är bara Porsche Taycan Turbo S och Tesla Model 3 Performance ![]() _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||||
Re:
Har inte 100% koll då jag hade lite annat för mig på mitt håll. Men för mig någon av dom fick avbryta på torsdag men kan ha fel här. men är dom ej med på tiderna så kom den inte till start på Lördag. _________________ Mumba Svensson Instagram: EvoSupra21 |
||||
Hittade nu att Tesla Model S Plaid körde på torsdagen med som bästa tid 1.30.505 (på torsdagen var han snabbast av elbilarna)
Synd han inte körde mer.. Superlapsfinalen för elbilar på lördagen så lyckades dom bra mot vad dom körde tidigare: 1: Hyundai Ioniq 5N 1:29.885 2: Porsche Taycan Turbo S 1:29.888 3: Tesla Model 3 Performance 1:30.979 _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
1125 besök totalt |