Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Skruva banåkabil
![]() |
394 besök totalt |
Bromsskivor Westfield?
Jag behöver nya bromsskivor fram till min Westfield. Tycker inte måtten stämmer med vad jag hittar på tex Rallydesign. Nån som vet vad jag ska ha och var jag kan köpa? Det sitter Westfields AP ok på bilen och skivorna är ventilerade. Ca 255mm dia, 16-17mm tjocka och ca 30mm höga. ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt Westfield Seven Roadsport A |
||
Re:
Testade att söka där och hittade en skiva till en gammal Nissan som är nära men inte riktigt rätt. Fick tag på Rallydesign och det verkar som att de har en skiva som är samma men 4-5mm större. Ser ut som det ska få plats i oken annars får jag svarva ner dem lite. _________________ Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt Westfield Seven Roadsport A |
||
Kan du inte handla från Westfield?
https://westfield-sportscars.co.uk/s _________________ Johan Fredin Instagram: @electricgt6 |
||
Re:
Jo, men hittar inte med rätt mått där heller. De du länkar till är 10mm mindre och ser solida ut. _________________ Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt Westfield Seven Roadsport A |
||
![]() |
Skruva banåkabil
![]() |
394 besök totalt |