Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Bilder o videos
SEMA-tråden
12 besök senaste veckan (983 totalt)
And ersJepp sson
Lund
Här sen Feb 2003

Trådstartare
Knappt har Halloween tagit slut, innan SEMA börjar. VM i högkostnadsprojekt... Vissa projekt borde kanske stannat och skrämts på halloween istället, medans andra är bra inspiration.

Oavsett så är det kul om någon kan länka eller posta lite sema-bilder och videos här

Citera
therealpinto
Skellefteå
Här sen Dec 2002

Jag har ju haft förmånen att kunna vara på plats flera gånger och det är häftigt.

Första åren släpade jag med systemkamera och fotograferade massor men senaste gångerna har det förstås varit mobilkamera och att sortera igenom det jag tagit...har jag sällan orkat.

Jag brukar ha tenderat att fastna i balla detaljer och kul lösningar, det finns en del sånt men också ganska mycket som är mer ytligt. En stor utmaning är att området är så stort att det är svårt att överblicka. Speciellt eftersom mycket av det jag gillar tenderar att finnas i små montrar på obskyra platser... :-)

Gustaf

Citera
c311
Värmland (fd Ekerö)
Här sen Jan 2015

Sista gången som utställare på SEMA 1996. Bilen blev utvald att stå vid huvudentrén. Blev också en artikel om kundens bil i European Car Magazine. Sen blev det 12 timmars arbetsdagar i 10 år. 4 år senare hade Volvo VMCC en V40 1.9T projektbil med några av mina produkter på SEMA. VMCC = Volvo Monitoring & Concept Center i Los Angeles.

Bilder o videos
SEMA-tråden
12 besök senaste veckan (983 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande