Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
1990 besök totalt |
Re: BMW E46 M3 CSL-R Enthusiast Group
Loaded? Den bilen har jag tänkt på ibland. _________________ Fredrik Liljenberg Fd: Opel Speedster 2.2 SC, numera Volvo V90.... |
||||
I jakten på en standard e46 csl sub 5000 mil råkade jag nyligen stöta in i en handlare som ägde den riktiga loaded. Tydligen ska loaded efter ha varit reloaded och kraschad helt nu i nyskick igen, vore roligt att få se den live.
_________________ Per thörnblad |
||||
Re: BMW E46 M3 CSL-R Enthusiast Group
Kul med lite nyfikenhet. Inte loaded men värre då vi har än bättre delar idag? ☺️ Patrik håller på att återuppbygga Loaded. 🏎️💪 _________________ Christian Halldén Enthusiast Group AB BMW 1M "GTS-R" BMW M3 E90 "CRT inspirerad" |
||||
Re:
Min har den specen. 😁 Får se hur det är att köra utan Ac, förmodligen dumdristigt... Var den köpbar eller priset helt orimligt? 😅 _________________ Christian Halldén Enthusiast Group AB BMW 1M "GTS-R" BMW M3 E90 "CRT inspirerad" |
||||
![]() Blir mest detaljbilder framåt. Just nu står bilen uppallad och nedplockade hjulhus, hittat lite ytrost i tornen och undertill att åtgärda. 20 år gammal bil... 😅 Det stora som kommer bli i vinter är allmän översyn och uppdatering samt förändring av chassigeometri/kinematics. Med ställbara armar, offset bussningar osv. _________________ Christian Halldén Enthusiast Group AB BMW 1M "GTS-R" BMW M3 E90 "CRT inspirerad" |
||||
Vi flyttade ut på landet för en månad sedan och jag sätter igång ett verkstadsbyggnad om 120 kvm under 2025, så bilen kommer uppdateras i etapper.
![]() _________________ Christian Halldén Enthusiast Group AB BMW 1M "GTS-R" BMW M3 E90 "CRT inspirerad" |
||||
Garagebygge låter också jätteintressant!
Trådtips att dela med sig om vad/hur man bygger: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Jag har bott i Habo i 12 år. Bor inte längre kvar men har sommartorp i Kinna. Där avser jag bygga garage. ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Re:
Jag har läst ett par trådar där, skall absolut lägga upp ett om bygget. 👍 _________________ Christian Halldén Enthusiast Group AB BMW 1M "GTS-R" BMW M3 E90 "CRT inspirerad" |
||||
Ja det var ett pris. 😅
Man kan eftermontera allt, handlar om kunskap både med verktygen och programmering/aktivering av styrning osv. 😅 _________________ Christian Halldén Enthusiast Group AB BMW 1M "GTS-R" BMW M3 E90 "CRT inspirerad" |
||||
Re:
Fullt begripligt. 😅 _________________ Christian Halldén Enthusiast Group AB BMW 1M "GTS-R" BMW M3 E90 "CRT inspirerad" |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
1990 besök totalt |