| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Fälgar och däck (Volvo och Toyota) + diverse MG-delar
|
216 besök totalt |
|
Jag tänkte rensa lite i garaget, så en blandad annonsering. Fälgar + däck, uppsättning 1: 15*6.5" MiM för Volvo (bultmönster 5*108), ET35, med Michelin 195/65-R15 dubbfria vinterdäck av okänd kvalitet. Jag har endast använt dem för att transportera ett rullande chassi, så jag räknar att däcken har noll värde. Kan de vara värda 500 SEK, kanske? Skickas ej. Bilder:
Fälgar + däck, uppsättning 2: 17*7" Inter Action, bultmönster 4*100, ET40, med LingLong Green-Max 205/40-R17 (tre i hyfsat skick, ett snedslitet). Fälgarna har några skavmärken och skrapmärken från trottoarer, och jag tror att de skulle må bra av att poleras för att få skärpan i den svarta färgen, men de lär duga utmärkt för trackdays. Däcken skulle jag dock slänga i så fall; på MR2an duger de på gata men jag har låg tilltro till Green-Maxarnas grepp på bana ... 1500 SEK eller bud. Skickas ej. Bilder:
Jag har också några delar liggande kvar från min MG ZT-T som jag kan göra mig av med till någon som behöver. Pris här är bud, och nej; jag skickar inte grejerna. Listan kanske uppdateras, men det här vet jag finns: Takräcke Luftfilter Slavcylinder koppling _________________ MVH/ Fredrik Henriksson "But this car is full of my two least favorite things: rust and electrical issues." / _\_(ツ)_/_ Dork @ GRM Forum |
![]() |
SÄLJES
|
216 besök totalt |