Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
5 besök senaste veckan (153 totalt) |
Kan inte ladda upp bilder.
Hej Försöker jag ladda upp mer bilder i den här tråden: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php får jag detta fel: ![]() men det gick bra att ladda upp den bilden? ![]() ![]() _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||
Superskumt. Jag provade att ladda upp till den tråden o det funkade.
Får du upp den där sidan direkt efter att du tryckt på ladda upp bilderlänken gissar jag? Får du upp samma om du trycker på refresh för sidan? _________________ ![]() |
||||
Re:
Hittade det!!! Det gäller inte, iaf inte enbart det! Jag laddade ner 15 bilder från Google Photos i en ZIP-fil, zippade upp filen, valde sen att ladda upp alla bilder och då fungerade det inte. Men det fungerar ju med andra filer? Så problemet är att jag har en fil som är 32Mb och jag antar att när det är flera bidler så blir det felet ovan. Är det bara den stora filen jag försöker ladda upp får jag istället ett meddelande: ![]() Nu fattar jag. ![]() _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||
Om du inte går i mål så maila mig gärna bilderna så jag kan kika lite på vad det är som är skumt med dom.
Sen ska jag kolla om jag har en bugg när det är många bilder och för stort totalt på nåt sätt. _________________ ![]() |
||||
Re:
Du ska ha fått länk till zip-filen med bilderna. ![]() _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||
Re:
![]() _________________ ![]() |
||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
5 besök senaste veckan (153 totalt) |