Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
8 besök senaste veckan (2206 totalt) |
![]() ![]() Obs. M3 19" fälgarna är sålda och ingår ej. Bmw m3 e46 2002 Reg Buu661 13600mil Bilen har en savage titel. Krockad i usa, exporterad till Litauen, "lagad" som jag under många år har fått fixa. Under min ägo har jag bytt följande. Lager bytta på motorn. Samt ventilspel justerat. Smg-robot bytt Neutral fjäder, vanligt fel att den tar lång tid att växla. Ny Koppling, original (självjusterande) Typ allt som har med ac bytt. Funkar riktigt bra nu. Bromsskivor bak nya original Alla bussningar bytta till strongflex Diffen är renoverad och ombyggd till m3e36 innehåll av mobimech (Göteborg) Styrväxel (purple tag) från 320d e46 ger mycket snabbare rattutslag. Bakvagnen är pulverlackad Dämpare och fjädrar är Öhlin road & track med nya original topplagringar Bilen hade spruckit på de vanliga ställena i bakvagnen, det är lagat svetsat och förstärkt. Egentillverkade förstärkningsplåtar. Ratten är omklädd till alcantra Större aluminium paddlar Större kylare monterad, silikon kylar slangar. Camberstag bytt till justerbara från tuner motorsport Grövre krängningshämmare Titan avgassystem med race kattar som funkar att besikta med. Csl baklucka Facelift baklysen led Pinnbultar till hjulen från millway Dimljusen får bortplockade, hard motorsport slang adapter plattor som styr luften till bromsar. 380mm nashin broms ok och skivor fram Egentillverkade bromssköldar med slang anslutning som tvingar in luften från fronten/dimljusen till centrum på bromsskivorna. Kolfiber diffusor bak och kolfiber läppar fram. Bilen gjordes iordning, sen kom familjen och sedan dess har den bara stått still. Bilen är obesiktad just nu. Vid smidig affär kan en uppsättning apex arc 8 fälgar med r- däck ingå. Pris: 389" Inga byten Bilder hittar du här https://drive.google.com/drive/folde Fredrik Strengbohm 0703252017 _________________ /Fredrik Strengbohm 0703252017 Bmw M3 -02 Bmw E30 Turbo -90 |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
8 besök senaste veckan (2206 totalt) |