| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
OSC på Kinnekulle 25/9
|
1, 2, 3, 4 >> 7 besök senaste veckan (7511 totalt) |
|
OSC på Kinnekulle 25/9
Tänkte lägga in en "inför tråd" här och passa på och fråga om någon här var sugen att komma och köra med oss. Vi är SBF-anslutna och kräver därför såklart licens. Inbjudan finns på http://home.tiscali.se/Opelinfo klicka på länken och vips hittar ni inbjudan Tänkte bjuda in 10 Rejsianer eller vad man nu kallas här . Gör gärna en sån lista som ni brukar med numrering och reserver och så där. Vid frågor nås jag på 070-4748669 eller jonas@Opelsportclub.com
_________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
||||
|
OSC Kinnekulla
Thanks Fredrik,
yes thats right, sign me up please, you Opel guys are always alot of fun to be around, the last time was great. See you next Saturday ? Sy......sideways !! oh, BTW are you coming to the sprint race on sunday morning ? me and Nik will be there. _________________ Simon Latimer |
||||
|
1. Simon Latimer
2. Rash Kommer gärna och tar några varv! Fast det blir tyvärr inte många, måste spara bilen till Gotland Ring Fick inte i mig så många varv senast jag var på kullen, då bilen krånglade....man hoppas ju på bättre lycka denna gång
Välmött! _________________ Rachid Rachid |
||||
_________________ Simon Latimer |
||||
|
Bara så ingen känner sig lurad så måste jag skriva att jag glömt att alla "extrainbjudna" betalar 400:- . Det är så OSC och GTi-klubben kommer köra på alla träffar framöver då vi numera har utökat sammarbetet ytterligare.
||||
ok, det låter rättvist
_________________ Rachid Rachid |
||||
|
Jag sätter upp Peter Alfredsson, "Suddarn". Han har lite datastrul så jag lovade att hjälpa honom. Men... Han ville inte komma om det blev regn eftersom han saknade däck till det vädret.
Förövrigt så kommer jag också, men det behöver ju inte anmälas.
1. Simon Latimer 2. Rash 3. Nicholas Gleed. 4. Mathias Johansson 5. Maciek Matwiejczuk 6. Suddarn _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||
|
ok, jag sätter upp mig här på listan för säkerhets skull... Jag har lyckats samla ihop 4 speedsterägare (preliminärt) mig själv inkluderat och vi tänkte dyka upp. Vet inte riktigt om det är nödvändigt för oss att skriva upp oss här, vi kan ju helt enkelt bli medlemmar i OSC på plats (även om det märkligt nog blir billigare totalt att anmäla sig denna vägen...
medlemskapet i OSC gäller ju bara året ut så man kan ju inte utnyttja det till fler träffar... ) Jaja sak samma vi dyker upp hur som helst, med viss risk för något bortfall. håller på att försöka locka med ytterligare två Speedstrar men oklart hur det går än.
1. Simon Latimer 2. Rash 3. Nicholas Gleed. 4. Mathias Johansson 5. Maciek Matwiejczuk 6. Suddarn 7. ThomasT 8. Mattias Meldert +3 Edit: uuups, Thomas hann klart före mig... Jag ändrar min lista... Då ryms ju inte vi i listan men som sagt vi kör ju Opel så det ska väl ordna sig ändå...? _________________ Mattias Meldert |
||||
Medlemskapet brukar ju gälla ett år framåt, så har iaf jag gjort tidigare. Jonas eller Micke kan säker svara exakt vad som gäller. Mvh Peter _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||
Nu tar vi det lite lungt..... Jag ska inte vara med på listan, iom att jag är medlem i GTI-klubben.
_________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
Blir du medlem på lördag så gäller det nästa år också. _________________ Carl Arwidsson Astra GSi 1,04:58 Kinnekullering |
||||
|
Detta borde väl vara rätt lista iom att Simon Latimer tog bort Nic från listan (Nic har nog fått förhinder och Simon korrigerade listan.)
1. Simon Latimer 2. Rash 3. Mathias Johansson 4. Maciek Matwiejczuk 5. Suddarn 6. Mattias Meldert +3 10. Rikard Svensson Eller är jag ute på min tvåhjulige vän? _________________ Fredrik Boivie
Kör nu Lotus Exige S2, tidigare Westfield & andra Lotus |
||||
|
Strulputten
igen... Om medlemskapet gäller ett år framåt från det datum man betalar så lär vi säkert göra på det sättet. Med andra ord skulle det innebära att vi inte behöver ta upp plats på listan här om jag har förstått det hela rätt.
med andra ord ska den se ut så här istället: 1. Simon Latimer 2. Rash 3. Mathias Johansson 4. Maciek Matwiejczuk 5. Suddarn 6. Rikard Svensson Vi syns på plats... _________________ Mattias Meldert |
||||
|
Jag kan meddela att om ni betalar på träffen för medlemskap så får ni åka den här träffen och sen alla nästa år inkl den som vi har på kullen nästa år samma tid på året (2005 alltså). Vore dessutom kul med ett par Speedsters på träffen. Det kan ju tillkomma avgift för själva träffen precis som nu men ni är medlemmar fram tom sista träffen nästa år.
||||
![]() |
Inför träffar
OSC på Kinnekulle 25/9
|
1, 2, 3, 4 >> 7 besök senaste veckan (7511 totalt) |