| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Om hård- och mjukvara för loggning & video
Lite bekymmer med min Racebox Mini
|
6 besök senaste veckan (200 totalt) |
|
Tjenare Testade min Racebox Mini för första gången igår på Sturup och hade lite bekymmer. Den loggade inte alla varven och Racebox-appen kraschade en gång när jag vara färdig och ville avsluta sessionen, jag såg snabbaste varvet i telefonen innan Racebox-appen kraschade och efter omstart så var inte det varvet med (och det saknades även 6-7 varv från den sessionen). Körde väl ca 6 pass och alla var struliga med att alla varv inte registrerades (eller åtminstone blev sparade så jag kunde se dom sen efter avslutat pass). Är detta ett välkänt fenomen och i sådant fall hur fixar man det? Är det Racebox-appen som är kass, så man kanske skulle testat RaceCrono istället (som jag är sugen på att göra, men inte om problemet kvarstår). Om det är Racebox-appen så borde ju inte problemet följa med till RaceCrono-appen, eller? _________________ Mikael Svensson |
||
|
Mot satellit eller hur menar du?
Mot telefon har jag ingen aning, det var mycket nytt att ta in på trackday nr 2 någonsin. Är novis på detta
Mot satellit så visar de sparade varven från sessionen 16 st Vad det gäller app kraschen så inverkar väl inte det, eller? _________________ Mikael Svensson |
||
|
Re:
Tänkte om den hade jättedålig gps-mottagning så kanske det kunde balla ur. Har tyvärr inte koll på deras egen app o så. Jag är supernöjd med min Mini o Racechrono, funkat toppen. _________________ Magnus Thomé
|
||
![]() |
Om hård- och mjukvara för loggning & video
|
6 besök senaste veckan (200 totalt) |