Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
390 besök totalt |
Säljer min BMW M140i som numera snarare är ett B58 swap kit än en bil, efter en olycklig avkörning på Mantorp. Airbags har löst ut och karossen är rätt körd, men drivlinan verkar 100% intakt. Inga läckor eller synliga skador. Har varit och plockat ner trasiga plastdelar idag för att undersöka skador och under huven är allt helt från kylaren och bakåt vad jag kan se.
Bilen är påkostad lätt 100 000+ kr, bland annat: - M Performance-diff - KW ClubSport coilovers - Milltek-avgassystem På höger fram coilover har kulleden gått av, övriga ser OK ut. Just nu rullar inte bilen pga höger fram där en länkarm, styrled och fjädring är av - hör av dig vid intresse så får vi diskutera hur vi löser det. Tänkte mig 150 000 kr för ekipaget med en uppsättning BMW-fälgar så den går att flytta. Bilen står söder om Stockholm. Hälsningar, Jonas ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Jonas Lundin Min biltråd här på Rejsa: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=126663 |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
390 besök totalt |