Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
64 besök senaste veckan (818 totalt) |
EJ TILL SALU: LÖÖVE Biltransport LS 2000 RR
OBS!!! OBS!!! Inte till salu längre! Denna har varit till försäljning tidigare men jag ångrade mig. Släpet passar inte riktigt mina behov och därför väljer att försöka avyttra den igen. Utrustning: Hydraulisk tipp Heltäckt botten i durkaluminium Äkta boggi (inte "vanliga" tandemaxlar) som ger en riktigt lugn och stabilt släp Vit Alu.kåpa Vinch med band samt elvinsch Extra backljus 8st flyttbara lastöglor Alu ramper Stödhjul 13-polig kontakt Lite data: Reg.Nr: XAK175 Årsmodell: 2005 Längd, mm: 6700 Bredd, mm: 2520 Totalvikt, kg: 2000 Tjänstevikt, kg: 470 Max lastvikt, kg: 1530 Last längd : 5010mm Last bredd: 1970mm Nästa besiktning: 2006.07.31 Pris: 85000 kr. Släpet är momssmittat. OBS! Tjänstevikten är utan kåpa, ramper och andra tillbehör. Vägde släpet förra veckan till 723 kg vilket ger 1277 kg i lastvikt om man vill vara laglig. Släpet ska levereras med nya däck (befintliga håller inte luft). Vill man lösa däcken själv kan vi slå av på priset. Släpet finns i Skåne . Vid intresse PM eller SMS till noll-7-sex-noll46252sex. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Tim Anle |
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
64 besök senaste veckan (818 totalt) |