Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
135 besök senaste veckan (592 totalt) |
SÄLJES: Intressekoll Megane RS Cup -460 HK - 270 000 kr
Sveriges snabbaste gatlegala Megane 3 RS? 58.80 på kullen och 1.12.90 på Gelleråsen med R-däck och amatör bakom spakarna. Finns tid att kapa. Påkostad 350 000 kr+ under de senaste 2-3 åren. Absolut alla slitdelar är bytta för att säkert kunna köras massor på bana utan att strula. Mängder av modds, samtliga är utförda i min ägo med undantag för Intercooler och coilovers som redan fanns när jag köpte bilen. Karossen har rullat 12 800 mil men inget vitalt har rullat mer än några hundra mil. Helt nybyggd motor 2025 som rullat ca 100 mil. Reggad med 1 passagerare och är besiktigad i förrgår. Denna bil är byggd för bus och bana. Den är hård och låter mycket. Uniballs, billet svänghjul, hårda fästen för motor och låda samt "race only" växelvajrar gör att du kan glömma radio och liknande. Hörselskydd på väg till banan är bättre... Läs om alla uppgraderingar här: https://www.garaget.org/?car=431378 Pris: 270 000 kr inkl 8 st hjul (Protrack 9x18 samt König Hypergram 9,5x18) med r-däck. Orginal stolar (Recaro CS) samt div inredning och reservdelar får du också med. Nej tack, inget prut och inget byte (om du inte har en Giulia Q eller en Megane Trpohy R). Kan lösa finans genom mitt jobb (Hedin bil) om det behövs. OBS! Har precis beställt en rejäl halvbur i lättviktsstål till bilen som kan köpas till. Mvh Karl Karl.sandler@hedinautomotive.se 0725198086 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Karl Sandler Att ha den snabbaste alfan är som att vara bäst i särslolan |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
135 besök senaste veckan (592 totalt) |