| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Vw 1.8t motor + växellåda
|
196 besök senaste veckan (954 totalt) |
|
Ett komplett motor/låda paket säljes. Vw 1.8t APU (150hk går tydligen lätt att få up i 200-230) med 5 växlad låda från en 97-00 Passat. Följer med kablage, motorstyrning, gaspedal, spjällhus, turbo, koppling, katalysator+lambda, växelspak något moddad, startmotor. Detta paket satt i ett projekt som jag köpt så vet ej så mycket om det. Ser ok ut men dammigt. Ge mig ett bud då jag behöver bli av med paketet. Platsbrist! Finns i Älvängen strax norr om Göteborg. Pris: Bud!
_________________ Mikael Nordin -Lotus Europa bastard -Tiger B6 Gsxr 1000 (Super7) -68 Chevrolet Camaro RSR Svkg #120 |
||
|
Tips, skriv vilken motorkod det är, är tre bokstäver stansade på toppen, du ser det utan att ta av nåt. Misstänker att det kan vara en så kallad big port motor med extern vattenpump. Toppen är ganska eftertraktad. Jag köpte tyvärr nyss en liknande men kan vara värt att veta, börjar bli eftertraktade.. lycka till!
_________________ Abe1 Mene55y Toyota MR2 utan motor |
||
|
Re:
Hej Är motorkod APU enligt tidigare ägare. Om det är bra grejer ge mig ett bud. Står lite i vägen... _________________ Mikael Nordin -Lotus Europa bastard -Tiger B6 Gsxr 1000 (Super7) -68 Chevrolet Camaro RSR Svkg #120 |
||
|
Re:
Tror inte man kan få för många
Ge mig ett bud... _________________ Mikael Nordin -Lotus Europa bastard -Tiger B6 Gsxr 1000 (Super7) -68 Chevrolet Camaro RSR Svkg #120 |
||
|
Fan va trött jag är på folk som ger bud men inte håller va de lovat.
Kom och hämta skiten och ge mig ett lock öl! _________________ Mikael Nordin -Lotus Europa bastard -Tiger B6 Gsxr 1000 (Super7) -68 Chevrolet Camaro RSR Svkg #120 |
||
![]() |
SÄLJES
|
196 besök senaste veckan (954 totalt) |