| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: FIA Quick- Release - SÅLD!
|
359 besök totalt |
|
Hej! Säljer ett FIA godkänt Quick release för att lossa ratten. Helt stumt och godkänt av Svensk Bilprovning, bygger endast 25mm och är helt glappfri! Bultdelning / PCD: 6x70mm / 6x74mm Passar: Momo, OMP, Sabelt, Sparco, GA mm Godkännande: Svenk bilprovning, SBF, TÜV och FIA Nypris: 1990:- MITT PRIS: xxxxx ex frakt och kan skickas landet över. Hälsningar, Ds Mer info: https://www.speeding.nu/p/interior-e
_________________ Damir Sejdic BMW M3 E36 3.2 Köhler racing Megane RS Kirfel Adenau BMW M3 E46 S65 BMW M3 E92 GT4 BMW M3 E90 GTR BMW M3 E46 Raeder Motorsport 3x Evo EVO's |
||
|
quick release
Hej! Jag köper ditt fia quick release. Du kan smsa ditt mobilnr till mig på 070-4157554, så swishar jag betalningen, om du kan skicka det till mig. Tror inte portot/frakten kostar mer än ca 100kr, så meddela vad frakten blir så smsar jag betalning för den också. Min adress är: Peter A Kavcic Fyllerydsv.50 35249 Växjö Vi hörs! Peter _________________ Peter Alexander Kavcic |
||
|
Re: quick release
Sålt som det ser ut, 4 personer som ville köpa det så gick lite väl fort
Hälsningar, Ds _________________ Damir Sejdic BMW M3 E36 3.2 Köhler racing Megane RS Kirfel Adenau BMW M3 E46 S65 BMW M3 E92 GT4 BMW M3 E90 GTR BMW M3 E46 Raeder Motorsport 3x Evo EVO's |
||
![]() |
SÄLJES
|
359 besök totalt |