| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
Söker: Hyra(låna) biltrailer med dubbfritt i Västra Sverige
|
3 besök senaste veckan (133 totalt) |
|
Sökes: Biltrailer med dubbfria däck.
Under trettonhelgen avser jag att försöka hämta mitt senaste förvärv: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Jag söker därför någon utmed sträckan Sthlm-Jkpg-Borås-Gbg eller inom en radie av 5-10 mil från Kinna/Örby/Skene som har en biltrailer med dubbfria däck och är villig att hyra eller låna ut(som en del av ett oneröst fång av ex.vis tysk öl?) för en hämtningsresa av en KEI-truck i Hannover över trettonhelgen? Det finns en jättefin treaxlig trailer med en totalvikt på 2,7 ton som jag får låna. Men den har sommardäck och som det just nu ser ut blir det en vit trettonhelg...
Jag är visserligen främst är känd för min nitiska lojalitet mot alla trafikregler men det är framförallt oviljan att bli omkörd av släpets bromsljus som gör att jag vill ha vinterdäck på det. Hårda fakta: Tidsspann: Fr.o.m. 5/1 samt iaf tom den 7/1 eller möjligen några dagar senare. Vikter: Släpet behöver kunna lastas med 1200-ish kilo. Alla övriga vikter bör funka, BE finnes. Däck: Dubbfritt eftersom Tyskland inte tillåter dubb. Resväg: Stena Line ToR Kiel från Gbg för en snabb över-dagen-operation till Hannover. Pris: Jag betalar förstås marknadspris för hyra av biltrailer. Skriv gärna här eller PM:a!
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
|
3 besök senaste veckan (133 totalt) |