| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Klubbar har fri medverkan 2026
|
23 besök senaste veckan (303 totalt) |
|
Vi önskar alla racingvänner en bra start på 2026 med ett erbjudande https://www.canva.com/design/DAG_bLL2HEc/sYct96HLlEVXTMuUOVNl0g/view?utm_content=DAG_bLL2HEc&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=uniquelinks&utlId=h1919800433 Detta med att samverka tror vi är ett bra sätt att skapa bra lösningar för klubbarna i dessa utmanande tider. för mer info lägg ett email på stec@stec.se
|
||
|
Re:
Tack Tony och jag tror många missuppfattar min roll. Jag gör egentligen inte så mycket på tävlingarna , trackday , eventen utan allt bygger på engagemang från banägare , förare , klubbar , funktionärer. Jag / Vi blev ett farligt hot mot etablissemanget för något decennium sedan men nu är "hatarna" färre och det har skapats enormt mycket bilsport under dessa år. STEC hade över 60 team 2025 Idag vinner Solberg guld i Monte Carlo Vilken start på säsongen så nu får klubbarna öppna upp och Krutcupen har en kanonsäsong med bra kalender Jag tror även Stec kommer kunna rida på en positiv bilsportsvåg Hoppas vi ses på banorna
|
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
23 besök senaste veckan (303 totalt) |