| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Vilket limm fylla motorbussningar 2026?
|
496 besök totalt |
|
Vilket limm/rutlimm är det som gäller idag om man ska styva upp bussningarna till motorfästet etc? Länka gärna Tack på förhand
_________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||
|
Jag vet inte om det är svar på frågan då jag fyllde mina växellådsbussningar 2013
Då använde jag Terostat 9220
_________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - MSCC | @eddivarvstopp => Instagram - TikTok - Worldpress |
||||||
|
Re:
Tack! Tjockt lager och hur låg tid tog det för de att torka? _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||
|
Re:
Det var bra spalt jag fyllde, typ dryga centimetern och jag minns det tog något dygn eller så för det att stelna. Gjorde det under vintersäsongen så jag hade tiden att vänta. _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - MSCC | @eddivarvstopp => Instagram - TikTok - Worldpress |
||||||
|
Re:
Tack ja ett dygn har jag. Läst historier om där det aldrig stelnat eller tagit flera månader
_________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||
|
Jo det tar tid. Har du bara 24h så hade jag tittat vidare på annat som stelnar fortare.
. Vill minas att jag tittade till efter ett dygn då var det torrt på ytan men fortfarande lite mjukt så mina fästen fick ligga till sig en vecka.
_________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - MSCC | @eddivarvstopp => Instagram - TikTok - Worldpress |
||||||
|
Jag tänkte göra i vinter i mitt kallgarage så ingen panik alls dock vill jag att det ska härda igenom ordentligt.
||||||
|
_________________ Henrik Dahl |
||||||
|
Re:
Tack bra tips! _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||
![]() |
Skruva banåkabil
|
496 besök totalt |