Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1234 besök totalt |
Hej på er!
Jag har inte hunnit testa patchen i MP ännu utan bara i SP, men har sett att man skriver i Simmods-forumet att man kan ställa in spelet i Amateur-läget och att det funkar perfekt i SP, men att det automatiskt blir Pro i MP. Har någon provat?????????????? Det har ju kanske lite betydelse för våra söndagsrace. Jag menar man kanske tränar på Amateur-läget och så blir det Pro när man väljer Multiplayer! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
Har också läst om det där.. Om man vill vara riktigt säker på att det inte händer så är det bara att host:a sitt egna lilla race o köra nått varv.. Om man inte får pro-inställningen då så ska det inte bli några sådana problem när man hoppar in på nån server på söndag heller! |
||
Nu har jag provat!!!!!!!!!!!!!!!!
Även om man ställer in Amateur så blir det Pro när man är i MP-läge! Det kan bli spännande då på söndag! :-) Jag tycker att det är dyngsvårt med Pro. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
Mycket konstigt.. jag provade också precis multiplayer - men jag kunde köra med amateurinställningen!!?
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1234 besök totalt |