Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
Restips
859 besök totalt
Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Restips

Vill bara rekommendera ett besök på Spa-Francorchamps när man är på Ringen. Ligger bara ca 10 mil bort och är en imponerande anläggning. Passa även på att åka den gamla 13 km långa slingan och få lite Grand Prix Legends-vibbar...

Jag och Gunnar var dit och tittade under vårt Ringen-besök när det var oldtimer-rejs där. Jag tog en del bilder men jag kör med analoga prylar så bilderna kommer senare.

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Citera
Göte RS6 Sjögren
stockholm
Här sen Maj 2004

Re: Restips

Sörpan skrev:
Vill bara rekommendera ett besök på Spa-Francorchamps när man är på Ringen. Ligger bara ca 10 mil bort och är en imponerande anläggning. Passa även på att åka den gamla 13 km långa slingan och få lite Grand Prix Legends-vibbar...

Jag och Gunnar var dit och tittade under vårt Ringen-besök när det var oldtimer-rejs där. Jag tog en del bilder men jag kör med analoga prylar så bilderna kommer senare.

Tack för det, hade ingen aning att det är så nära!

Skåne
Här sen Okt 2003

Var på Spa och körde i somras, fantastisk bana Självklart avverkades ett antal varv på Ringen också.

Philip Lundh
Citera
Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Re: Restips

RS6 skrev:
Sörpan skrev:

Tack för det, hade ingen aning att det är så nära!

Vägarna dit är ganska skojiga också, men man ska inte ha bråttom, medelhastigheten blir inte så hög.

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Citera
carreracup
Ystad
Här sen Maj 2004

Hoppas du fich några bilder på MYGGAN,Porsche gurun som kör Lotus.Grön med gula rutor..

Restips
859 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande