Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 2826 besök totalt |
Finns det några morska män och kvinnor som skall dit och titta?
Jag hade premiär förra året, och det har nu hunnit gå tillräckligt lång tid så jag är sugen igen. Det var ju ett tag sen man fick dra på sig vinterkängorna och långkalsongerna. Är det läge för lite snack någon gång under dagen? Det är ju trots allt några timmar som skall fördrivas. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Starten för min flyttning går samtidigt som starten för 12-timmars. Hoppas dock klara av den litet snabbare
![]() Hade hellre ockuperat en av få riktigt varma platser på Mantorp, nämligen bakom tangentbordet i sekretariatet. Hinner knappast få igång bredbandet i nya bostaden på lördag så det blir till att läsa ikapp senare. Önskar mina vikarier som kontorsråttor lycka till, ni kommer att få det lugnt ooch svettigt om vartannat. Problemet är att ni inte vet när. Även alla de team som trotsar kyla, snö, drivis och mörker önskas givetvis lycka till, särskilt #94 X3M! Se till att fyll på poängskörden rejält även om jag inte är med denna gång. ![]() _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
||||
Tackar, tackar. Vi garderar genom att vara två ![]() _________________ Jörgen Eriksson |
||||
Torsdag kommer dom flesta teamen och packar upp sina depåplatser.... Fredag är det träning enbart. Lördagen är det RACE och FEST ... dvs först 12h race och sen DIREKT efter 6-8h fest..... ![]() ![]() och, jo jag åker till Mantorp med såklart ![]() |
||||
Jag planerar att vara depå-råtta under fredagen för att försöka lära mig lite teamnamn och koppla dessa mot bilar.
![]() Lördagen sitter/står/springer jag nånstans i jakt på vad som egentligen händer på banan för vidare rapport via Jörgen och SLC Live. ![]() Lycka till till alla som ska köra! ![]() /Mangan, kontorsråtta _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Men grusplanen bredvid (alltså "före" om man kommer från vägen) är okej va? Är säkert fördomsfull (inte kollat på SLC förut) men antar att det borde finnas plats där ![]() |
||||
Kommer förbi en stund torsdag kväll och lämnar lastbilen...
Sen kommer jag inte tbx förän lördag kväll efter min tenta... Mao inget köra denna gång, men glada tillrop och hej till folk... ![]() |
||||
Sådärja, nu är man helt förberedd för allt
![]() Tack Dr Anders för lånet av skoteroverallen ![]() |
||||
Glöm inte "Röda mössan"... ![]() ![]() |
||||
Är det uniforms-krav på alla medarbetare? ![]() ![]() ![]() /Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Närå, du får gärna komma i kortbrallor om du känner för det ![]() ![]() |
||||
Kortbrallor, paraplydrink & tropikhjälm - är man kontorsråtta så är man... ![]() Jörgen, har du lust att springa där ute så kan jag knappa här så länge... ![]() (oh, vad jag kommer att få göra sk-tjobb efter detta... ![]() /Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
"Röda mössan" saknades sist.. Men handskarna är som ni ser på plats.. ![]() ![]() Bilden är tagen på megalångt avstånd.. (Hemlig fotograf) ![]() ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||
Jag laddade upp med ordentliga vinterkläder redan förra året så jag tål säkert -30 ![]() både inne och ute. När ska vi vara på plats? Inser att jag glömde att ringa Fredrik (samma action- punkt som att synka med dig Magnus). _________________ Jörgen Eriksson |
||||
08.30 börjar tjänstgöringen på Lördagen.... fredagen är bonus ..... men där håller vi på mellan 09.00 och 16.00 men där kör vi ingen aktiv live-rapportering utan endast spridda skurar på websidan när något spännande händer..... dvs bra stund för att gå runt och se lite och prata med många. |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 2826 besök totalt |