Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1 besök senaste veckan (1355 totalt) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jag tror han har en gigantisk samling och jag blir avundsjuk för att jag är så fruktansvärt dålig på att ta foto. Då menar jag inte själva fotograferandet utan att jag alltid glömmer kameran och om jag har den med så glömmer jag bort det i alla fall.
![]() Det är kul att se alla fotona särskilt de gamla. ![]() _________________ MVH Ingmar Truedsson Opel Kadett GSi på bana |
Visserligen säger en bild mer än tusen ord, men jag skulle änså vilja se lite regelrätta resereportage bakom de flesta bilder jag sett publicerade här. Finns det nån möjlighet till det? Jag menar, det finns inte en plan i världen på att en resa Nurburgring 1000KM 1969 kan ha varit helt ointressant och händelselös. Dessutom hände det säkert en massa roligt under loppet också
![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
Jag tror inte det är mer än lite över 300 st. Jag har ett album med 220 st i, som bara är Ringen från mina resor, sedan har jag utspritt med kort från tävlingar i andra album från 70/80 talet.
Men kan ni tänka er jag var och såg 24 tim Le-Mans 1966, 24 tim standardbilar på Spa 1970 och tog inte ett kort. ![]() ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
Aha, då är jag den ende som verkar ha rätt då... Kunde man vinna något även här? ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
Framför allt så är ju Lennarts bilder ett otroligt tidsdokument! ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
Absolut!!!!! Fast vem orkar vänta på det nu... ![]() ![]() (*skojar bara lite!*) _________________ ![]() |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1 besök senaste veckan (1355 totalt) |