Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Skruva banåkabil
![]() |
2 besök senaste veckan (1387 totalt) |
Skadade bilar i tyskland/ sverige ?
Hej Vet inte om det är rätt forum men prova i alla fall. Är på jakt efter en golf r32 motor eller Audi RS4 till mitt mittmotorbygge. Och hade tänkt att köpa en komplett krockad bil och undrar om någon vet eller har någon bra kontackt här hemma eller i tyskland på detta. Tacksamm för svar och tipps. Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
På www.mobile.de så kan du söka på krockade bilar. VW hittade jag ingen lämplig (Bara några V6:or 2.8 och dom är väl för trötta med 204 hk...), men ett antal Audi S4 biturbo fanns det.
_________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
Hejsan Nisse
Har varit inne och tittat en hel del där men det är så ofta som jag har ålt ner så har säljaren sålt bilen till någon annan ![]() Så hade hoppas att få tag i någon här hemma som hade bättre kontackter i Tyskland. Vet att där finns en kille i Malmö som tar hem skadade bilar på beställning men han har så mycket att göra att det värkar som om att han inte kan hjälpa mig... Men tack så mycket ändå _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
![]() |
Skruva banåkabil
![]() |
2 besök senaste veckan (1387 totalt) |