Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
950 besök totalt |
Första resan till ringen planerad i vår...
Hejsan alla glada! till våren kommer jag (ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN) att göra min första resa till ringen iförd en MINI Cooper... KUL ![]() dock finns ju en hel del frågor: när öppnar de? bra plats att sova över på i närheten? vad kostar det? d.v.s. vilka olika alternativa betalningssät finns det? vi syns på banan! MVH / Alexander Eklöw _________________ A Eklöw |
||
Tror inte tiderna för 2005 är klara än
2004 års priser: 1 varv - 14 euro 6 varv - 76 euro 12 varv - 143 euro Mer info finns i flera sparade trådar, titta bla här: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ :: Mikael Lindqvist |
||
Fick detta av Bertina Rednak idag...
"Hello, we haven't the dates at the moment, but we send it to you when they are here. Best regards i. A. Bertina Rednak Nurburgring Ticket Service GmbH D-53520 Nürburg" Får väl se när de behagar bestämma sig. ![]() Abz ![]() _________________ Anders Berg Nybliven pappa som inte vet när dottern eller hennes lillebror låter honom åka till NS härnäst... |
||
Re: Första resan till ringen planerad i vår...
Jag har ett bra förslag när det gäller övernattning! Pension Zimmer! Ligger ca 50 meter från puben Paddock i riktning mot GP banan. Suverän dam som äger ställer och som hjälper till med allt!!! Kanon frukost, sköna sängar och dessutom tvätt möjlighet för bilen.... för endast 54 euro natten/dubbelrum! ![]() _________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||
Här kommer kontaktuppgifterna! ha så kul!
![]() Kontaktaufnahme Name: Pension Zimmer Ansprechpartner: Familie Zimmer Strasse: Hohen Rain 2 Plz, ort: 53520 Nürburg Telefon: 02691 7578 Telefax: 02691 8695 E-Mail: info@pension-zimmer.de Internet: www.pension-zimmer.de _________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
950 besök totalt |