Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 3484 besök totalt |
Re: Hallå var är ni!!!!
Vi väntar med spänning... |
||
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
äntligen! som fylking säger :-D _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
![]() om någon frågar er för att de inte kommer in så kan man tipsa att tillfälligt skriva in denna rad i filen hosts som normalt ligger här c:\Windows\system32\drivers\etc\hosts på XP och Windows 2000. I Windows 98 & ME är jag osäker men jag tror man lägger hostsfilen i windowskatalogen rakt av?
_________________ ![]() |
||
|
||
Hehe....AutOPower fick sej en liten gnälltråd... ![]() _________________ Petri Sanaksenaho Mercedes C36 AMG 1995 |
||
Hmm.. nån klagotråd har inte jag sprungit på under veckan som gått på de forum jag har fått spendera tid på istället...
...något som slog mig var hur mycket extratid man fick. ![]() Jag har ju hunnit plugga, nästan göra klart hela klubbtidningen o allt möjligt... ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||
Zatzy fick en sån tråd också...fast den blev låst ganska snabbt....
Sen fattar jag inte att jag fick abstinens...har ju nyss flyttat till det här fourmet, så det borde ju inte ha varit så allvarligt igentligen. |
||
Det funkar ju lite sisådär men livet är lättare att fly undan nu när forumet är tillgängligt igen.
![]() Med editerad hostfil och omstartad IE så fungerar det ju lysande ![]() |
||
Eftersom PSC-forat också passade på att krascha under tiden (av andra anledningar), så är ju klagoverserna borta där.
Racingbar verkar ha varit den mest valida informationskällan under tiden "ryktet om rejsas död varit betydligt överdrivet" genom bl.a. Peter G och Mäkinen. ![]() _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||
Kan bara instämma. Vilken [hemsk] vecka. Kul att det snurrar igen (om än provisoriskt). ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Jörgen Eriksson |
||
Abstinensen har varit stor vill jag lova..
![]() ![]() ![]() Kolla vad det kostar och hosta servrarna på ett serer hotell, kan ju kanske vara ett alternativ om man vill undvika fler stora driftavbrott!! Gött jobbat att du orkade släpa iväg maskinerna till en annan vänlig själ!!! Veckan rädda nu ju!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 3484 besök totalt |