| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Nürburgring
Turistsäsong 2004?
|
4 besök senaste veckan (2885 totalt) |
|
Turistsäsong 2004?
Hej. Ni med kontakter och försänkningar, hur har turistsäsong 2004 upplevts? Pågår det "samtal" mellan "några" om "något"? Det jag tänker på är lokalbefolkningen, Nürbrugring Gmbh och något råd som består av representanter från bilverkstäder, hottel&restauranger etc...
Har de boende i Quiddelbacher fått gehör för sina bullerkrav? Har det varit mycket avåkningar och dödsfall? Har man funderat vidare på att separera MCs och bilar? etc? Kort & gott: Hur har 2004 varit och hur kan det påverka 2005? (Fler helöppna helger kanske? )
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||||
|
Inga dödsfall på Nordslingan i år!
Inga dödsfall på väg till sjukhus eller på sjukhus efter olyckor på NS i år! Mindre antal olyckor i år! Andelen bilolyckor är relativt andelen MC-olyckort större i år. Det blir ingen separarering av bilar och MC:s |
||||||
Låter verkligen bra, bara hoppas att den trenden håller i sig även nästa år. _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||
Jag hade nog kommit ihåg lite fel. Här är vad som skrevs på Ringers List:
|
||||||
Inte skämta om så allvarliga saker
_________________ /Kristian Elisson |
||||||
Jag höll också på att sätta i fel strupe när jag läste det där första gången!!!
_________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08.
|
||||||
Håller med! Visserligen kommer det mycket skräp från Johans tangentbord men i det här fallet var han oskyldig. Han citerade ett inlägg som in sin tur var en översättning från holländska som in sin tur var ett referat av den information som den frivilliga arbetsgruppen för säkerhetsfrågor fått.
Det är alltså översättaren som skall ha
_________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||||
Fortsättningsvis kan du ta reda på fakta själv, gnällpelle!
J/K.
|
||||||
Men det är ju ett faktum!
_________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||||
Näe nu!!! Nu räcker det. Att påstå att Pilz är godare än weissbier...
Som om inte det var nog med det mycket skrämmande skämtet om öppet eller inte. ordnüng! Abz
_________________ Anders Berg Nybliven pappa som inte vet när dottern eller hennes lillebror låter honom åka till NS härnäst... |
||||||
Det första var ju i alla fall sant!
_________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08.
|
||||||
"förlåt dem Herre, ty det vet inte vad de gör, eller dricker....ehh Abz
_________________ Anders Berg Nybliven pappa som inte vet när dottern eller hennes lillebror låter honom åka till NS härnäst... |
||||||
|
Diskussionen om Pilz eller Pils och Weißbier är bättre att ni tar i en Bierstube i närheten av Ringen än här på rejsa.
_________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||||
![]() |
Nürburgring
Turistsäsong 2004?
|
4 besök senaste veckan (2885 totalt) |