| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Opel Insignia(körbart concept)
|
1727 besök totalt |
|
Japp, denna "gamla" conceptbilen från Opel snubblade jag över nyss. Jag tyckte den var snygg och läcker, och hade gärna haft en som A-B glidare. Påminner lite om en stor GT-vagn. Drivs av en Chevrolett V8 på 344Hk vilket ger 0-100 på 5,6 och 250km/h (begränsad) Jag var speciellt förtjust i inredningen...denna mörka träinredning med "längs"gående mönster är ju så typiskt "klassiskt" Opel
Skulle även inehålla lite lull lull som champangekyl, ciggar-humidor (eller hur f.n det stavas) med mera. Hade kanske själv balt en annan färg på det som nu är "bajs" brunt-läder....stolarna gillar jag däremot skarpt....
Vad tycker ni???
_________________ Ascona_A |
||||
|
Jag gillar den inte...
Denna är mer intressant, Opel roadster:
Från en tidning Mässbild 1 Avklädd 1 (stor bild) Avklädd 2 (stor bild) Mässbild 2 _________________ Niklas "Nillet" Olsson | Westfield SEIW = NILLET RACING = https://www.ellensagentur.se https://www.cancerstiftelsen.se |
||||
|
|
||||
Det där är väl en till pontiac solstice variant... Gillar Vauxhall VX lightningkonceptet bättre isåfall... Men som sagt motorn sitter fel so jag behåller nog den bil jag har... Opeln Insignia som började den här tråden tycker jag var hel läcker. Speciellt stolarna var ju grymma! _________________ Mattias Meldert |
||||
WORD! Den är ju alldeles underbar!
|
||||
Ap-ap-ap!
Inget ont om Icon om jag får be! Dom förvandlade kapitalet från en Yamma FZR 1000 till att helt plötsligt bli en Audi S4 "familjebil"
Sen var det ju några som inte sålde "i tid" också...i mitt fall var det mest tur-hittade rätt bil och behövde pengarna _________________ Tobias Persson Kör: Banbil: S2 coupe -93 Familjebil: Sharan V6 4 motion -04 Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12. |
||||
Hehehe Det låg ingen värdering bakom min kommentar. Bara ett konstaterande att webbyrå-estetiken numera kan återupplevas i oplar. Sedan om man vill dra paralleller till förmodad värdeminskning står det var och en fritt.
_________________ Fredrik Bolander --VVR-- |
||||
Förövrigt så tycker jag insidan var snyggare är utsidan. _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||
![]() |
Bilder o videos
|
1727 besök totalt |