Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1579 besök totalt |
SPEEDSHOP I UMEÅ
Hej alla rejsnissar. Jag hade tänkt starta en butik i Umeå som kommer att sälja speedpart (Både i butik och via postorder) Med speedparts menar jag allt från lustgas till styling. Anledningen till detta inlägg är att jag skulle vilja ha era åsikter. Jag skulle även vilja veta vad ni skulle vilja se för produkter i denna butik. Svar kan ges genom ett inlägg eller via ett email till inkaracing@hotmail.com Tack på förhand/Magnus Eriksson[/u] _________________ / Magnus Eriksson- Umeå, 02 Was the year when all great things happened |
Mitt bästa tips är att du satsar på kvalitet! Gärna till bra priser om du kan, men sälj inget bara för att det är billigt.
Saker jag osökt kommer att tänka på som verkar väldigt efterfrågat och någorlunda svårt att få tag på är: Siliconslang Riktiga kvalitetsdumpventiler Separata wastegates Balla mätare (inte Autometer eller VDo) _________________ Daniel Sundström Nissan Skyline GT-R R33 -95 Toyota Celica GT-Four ST205 JDM -94 Eagle Talon TSi AWD G1B Aprilia RSV Mille R -02 |
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
Håller med Spiidfriik om att kvalitetsgrejer till bra priser alltid är att föredra
![]() Bagarns gäng körde f.ö. tydligen 6.709 seconds, 207.08 mph i Gainsville denna helgen med en rejs-olds, 800cui och förgasare enligt säkra källor ![]() _________________ Peter Karlsson |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1579 besök totalt |