Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
651 besök totalt |
Rejsa.nu i PDA format?
Jag kommer längre framöver vara borta från Internetanslutna datorer i ett tag. Finns det någon möjlighet att enkelt komvertera forumet till PDA vänligt format?, jag t.ex har en Motorola A925 3G mobil, går snabbt att surfa och maila på en sån, forumet i sin nuvarande form är surfbart men 19 kr/mb är inte billigt efter ett par timmars surfande... Finns det någon möjlighet? _________________ Kör cheva numer. |
Är inget sånt på gång just nu men när säsongen börjar så blir det ju intressant att kunna uppdatera "live" på forumet från träffar osv så det är inte omöjligt att det dyker upp någon lösning så småningom.
_________________ ![]() |
Jag har använt min Palm till att läsa när jag tex. åkt kollektivt. Har funkat ganska bra. Men en AvantGo-liknande pryl hade varit fint! Fixar man nånting i Java (J2ME) så funkar det på dom flesta telefoner och PDA.
omedelbara tanken var ju att utveckla något själv, men jag insåg snabbt hur mycket jobb det skulle bli .. ![]() |
Testade att surfa lite forum igår på min iPAQ. Kan inte påstå att det är smidigt.
![]() Det blir en jädra massa scrollande och såna saker, men visst, det kanske räcker för att dämpa lite ban-abstinens, vad vet jag. ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
651 besök totalt |