| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Söker info om (vatten)kylare
|
719 besök totalt |
|
Kylaren till räser-924:an är inte i bästa kondition. Den verkar inte vara orginal och jag vet inte om den kommer från någon annan bilmodell eller är special. Eftersom jag ändå ska flytta den en gnutta för att göra plats för bl.a oljekylaren så behöver jag inte en precis likadan. Ambitionen är att hitta en kylare i lämplig storlek osv från en vanligt förekommande standardbil och förhoppningsvis hitta en hyggligt fräsch sådan på någon av dom lokala småskrotarna häromkring Alltså söker jag typ en onlinekatalog för kylare till olika bilmodeller med tillhörande måttritning eller likande. Ngn som har några tips av hemsida eller liknande? _________________ Pär Hylander |
|
Hej
Det finns en dansk sida, Nissens eller nåt... http://www.nissens.dk/new/index.htm Förut hade de en onlinekatalog med hyfsade bilder och mått i alla fall. /Gustaf _________________ ---/In search of Maxwell's demon---/ Egentligen heter jag Gustaf Ulander - men therealpinto är väl vad folk känner till... SFRo-besiktningsman i Skellefteå |
![]() |
Skruva banåkabil
|
719 besök totalt |