Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Bilder o videos
Mina bilder från Uddeholm Swedish Rally
1029 besök totalt
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002

Trådstartare

För första gången i livet tog jag mig iväg på Uddeholm Swedish Rally och jag var där fredag till söndag. Det blev lite bilder, men det mesta blev pannkaka pga bristande rutin med kameran. Intressant att se hur lätt en gran knäcks av en japansk småbil. Eftersom jag inte är gam blev det inga bilder på missödet.

Jag såg att Jani startat en tråd och vill inte störa med mina bilder i den tråden.

Sollentuna
Här sen Aug 2003

Jag ser på dina bilder att vi stog cirka 20 meter ifrån varandra vid två tillfällen uppe i Hagfors där jag väntade på "mina bilar" och i Karlstad där jag väntade på att kliva ner i Marko Märtins bil för transport till slutbesiktningen.

Hjälsta
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Han skrev:
Jag ser på dina bilder att vi stog cirka 20 meter ifrån varandra vid två tillfällen uppe i Hagfors där jag väntade på "mina bilar" och i Karlstad där jag väntade på att kliva ner i Marko Märtins bil för transport till slutbesiktningen.
Jag misstänkte att du var i faggorna, men du hade väl tillträde till andra ytor än jag.
Låter hemskt att behöva åka med Märtin.

Malmköping
Här sen Nov 2002

Tyckte det var härligt fartiga bilder du bjöd på thumbs up .

NS BTG: 9.10.21

Citera
Niklas Falk
Fixhult
Här sen Apr 2004

Härlig placering av brasröken på bilderna 2-7, det ser ju lite lustigt ut

Det var ju ett trevligt väder iaf (regn är ju tyvärr inte ovanligt)...

Han
Sollentuna
Här sen Aug 2003

Lennart Mäkinen skrev:
Han skrev:
Jag misstänkte att du var i faggorna, men du hade väl tillträde till andra ytor än jag.
Låter hemskt att behöva åka med Märtin.

Tyvärr var det inte Märtin som körde, utan en tråkig mekaniker. Ola fick åka med Petters bil och bjuds på en resa som han kommer att prata om länge.

Jönköping
Här sen Sep 2004

Petter blåste förbi oss i vad jag uppskattar till ca 160-170km/h på en av transportsträckorna

Övriga förare i fältet tog det betydligt lugnare men det är gott att höra ljudet när man blir omkörd av dem.

1029 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande