| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Bur billigt...
|
1758 besök totalt |
|
Bur billigt...
Nu på Micro i Helsingborg/Väla står en bur till en BMW 3-serie som de mest vill bli av med... ordinarie pris 2995 eller 3995 nu tar de emot bud, tjejen som jobbar där tyckte jag skulle lägga ett bud på 50spänn så fick jag se om jag fick den..chans fanns. Minns inte riktigt vilken modell den passar till men kan kolla.. Jag har ju ingen BMW, men annars hade jag nog klippt den.. _________________ Svante Hoberg No turbos , no superchargers, just pure petrolhead heaven!!! |
||
|
Re: Bur billigt...
Jobbar inte KristianAE86 där? _________________ /Kristian Elisson |
||
|
Jag har sett den buren och tror till 98% att det står E46 på den.. men det är nog inte en hel bur utan en halvbur ( kan det heta så ? )
Men det verkar som dom bara vill bli av med den.... _________________ Mikael Göransson _____________________ Tomt i garaget. |
||
|
hahaha den har ju jag köpt - den står bara kvar i butiken....
det e den jag skall ha te min Corolla GTi...... kan ju inte ha NÅGON bil utan bur - då "försvinner" ju rejsa-känslan. _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
skall visst gå att beställa alla de burar som OMP har i sitt sortiment..men det kan ta mellan 1-2 månader att få hem den.... & troligen krävs det att hela summan förskottsbetalas. skall kolal till dig imorgon. K _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
![]() |
Skruva banåkabil
Bur billigt...
|
1758 besök totalt |