Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
2850 besök totalt |
Hej!
Börja med att lägga upp en länk till vår hemsida: Http://jimbenracing.se Bilen är byggd för kl4 i msls, mer info på vår hemsida tillsvidare. ![]() ![]() Mvh Jim, Jimbenracing. _________________ Jim Bengtsson |
Nu har jag äntligen lyckats att laddaupp bilder på pärlan!!
I lördags fick vi äntligen testa bilen lite ordentligt på torr o fin asfalt mellan snövallarna!! Uppdateringar under vinterrenovering: Motorrenoverning Växellådsrenovering Nya hjullager nya bromsskivor runtom modifiering elsystem Lättning!! nya plastrutor Lite godis också: Dr schick kam Supersprintgrenrör 3"avgas Lättat svänghjul _________________ Jim Bengtsson |
Nåt har hänt med bilen mellan bilderna. M3 kit?
Hälsa Marcus ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() PS. No hard feelings. Jag påstår fortfarande att jag visste vad jag gjorde när jag köpte den ![]() _________________ Sten Isaksson |
Stämmer bra bilen har utrustats med glasfiberskärmar, huvar, stötfångare och c-stolpe.
Under vintern så har vi tänkt att jobba på att få bort understyrningen i de snabba kurvorna runt långa Mantorp,nån som har nått bra tips ?! ![]() _________________ Jim Bengtsson |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
2850 besök totalt |