Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Lamborghini Gallardo
2125 besök totalt
Ola Leufvenmark
Lindholmen
Här sen Jan 2003

Trådstartare
Lamborghini Gallardo

Hittade några bilder på nya lill-Lambon som har premiär på Genevemässan. Det finns fler bilder på vwvortex.com om dessa ger mersmak.

Är inte helt såld på designen, speciellt av aktern, men den kanske blir bättre med tiden...
/ola

Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Undrar var den hamnar prismässigt... Att Audi håller i trådarna ser jag som ett plus för en lill-Lambo....

Stockholm
Här sen Nov 2002

Namndispens
Namndispens

Snyggare än Murcielago!
Citera
Ola Leufvenmark
Lindholmen
Här sen Jan 2003

Trådstartare
Priset borde väl hamna i samma nivå som Ferrari 360 då det är en uttalad konkurrent. Har nu inte det priset i huvudet då det var ett tag sedan jag köpte min , men det ligger väl runt 1,2 miljoner kronor.

Att Audi håller i trådarna ser jag också som något positivt.
/ola

Citera
JohanR
Jönköping
Här sen Dec 2002

Jo, den var snygg.

Personligen gillade jag när Diablon hade instrumenten ovanför ratten, men det var jag tydligen ensam om

JohanR

Nacka - Saltängen
Här sen Dec 2002

JohanR skrev:
Jo, den var snygg.

Personligen gillade jag när Diablon hade instrumenten ovanför ratten, men det var jag tydligen ensam om

JohanR

Jag sätter mina på att det sitter ett instrument cluster från VW/Audi i den.....

Pontus Fyhr
Lund
Här sen Dec 2002

jag tycker den var fruktansvärt snygg på den översta bilden, aktern var lite tveksam, hoppas den växer på en som sagt... murcielagobak på den och jag är beredd att ta emot en om jag slipper betala

ferrari 360 må vara vackrare men... ähummm... ja... lambon ser tuff ut på den översta bilden... sjukt tuff saliga äro de som har pengar till en, ty de får inte lov att köra som man bör i en sådan för sina chefer eller sin styrelse

Tjockholm
Här sen Feb 2003

Jag måste säga att jag varken gillar baken på den här eller på murcielagon... Audi är tydligen inte särskillt bra på att återge italienska rumpor
Citera
Johannes Ek
Karlstad
Här sen Dec 2002

Måste säga att det var nog bland det snyggaste jag någonsin sett den hamnar lätt på top 5 bland dom gatbilar jag .

Jag har en förkärlek för bilar som är eller ser kompakta, små och brutala ut.

För att inte tala om rumpan.
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Grymt snygg bil i mitt tycke.....

Men är det paddlar på den ? ser ingen växelspak.... Och det är ju ok det med

Thomaso
Solna
Här sen Jan 2003

Ruskigt ffint bil i alla fall mär man ser den framifrån. Baken var ju tyvärr inget vidare, speciellt den där randen med nät förstörde lite, kilformen som ser så läcker ut framifrån får ju nackdelen med att baken blir väldans hög. Sen är det alltid kul att kunna röra runt bland växlarna själv, aldrig testat ett paddelsystem men om det är ett bra sådant så är det säkert skoj det med.

Laholm
Här sen Nov 2002

Får instämma i att den ser kompakt och trevlig ut snett framfrån.

Lite hög och smal bakifrån. När jag läst era kommentarer om Audi så tyckte jag plötsligt att bakänden, speciellt bakljusen ser ut som Audi A4 (den modellen som kom produceras nu)

Hjälsta
Här sen Nov 2002

Jag tycker bakljus skall vara riktade bakåt. Audis idéer om att annalkande flygplan också ska se dem begriper jag inte. Svarta galler mellan bakljusen är däremot helt i min smak.

Hur är det med paddelväxlade bilar egentligen? Växlar de när man trycker på paddeln eller funderar de igenom det innan de reagerar? J. Clarkson verkar vara av uppfattningen att det gör bilen mer svårmanövrerad i stadstrafik.

Jkpg
Här sen Nov 2002

Jag är nog totalt skadad men är det bara jag som tycker att stolarna liknar M3E30s skinnstolar?

Nu fick man med den bilen i denna tråden med...

Stockholm
Här sen Nov 2002

Porsche-Daniel skrev:
Jag är nog totalt skadad men är det bara jag som tycker att stolarna liknar M3E30s skinnstolar?

Nej, för det tänkte jag också! Stolarna ser ut att vara kopior av 60-tals sportbilsstolar á la Ghibli eller liknande...

Ganska fräcka men hur användbara?

MVh / Micke

Stockholm
Här sen Dec 2002

Jag tycker den är snygg, men ratten ser ut som en FF-ratt från Microsoft (eller är det tvärt om )....

Inte riktigt min typ av bil men om jag fick en på uppfarten är det klart att jag inte skulle tacka nej thumbs up

Allmänt banåkaforum
Lamborghini Gallardo
2125 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande