| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Valentino Rossi
|
1702 besök totalt |
|
|
||||||
|
Jovars Dohan var skitbra!
Men inte min stil riktigt? Lite som en maskin , men visst var han bäst då han åkte. Men ja gillar Rossi skarpt. Han kommer innom kort att vara störst!!!
Annars var det väl Wayne Gardner som förr var lite min favvo. Han åker ju bil numer å det gör inte saken sämre
Sladdar lika mycket nu med bil som då med 2-taktaren. _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||
Rossi måste räknas som större.. Kolla bara hur han vann förra året på nya cykeln. Den dagen MS gör som Rossi och byter till Mc Laren och vinner VM för att folk säger "du är bara snabb för att du sitter i en Ferrari" så lovar jag att få lite respekt för honom..
_________________ Mvh / Daniel Ene |
||||||
Det är nog enklare att göra det på hoj, där ju föraren helt klart har större betydelse än F1..... Fast visst är han grym som hoj-åkare..... men lite längre tillbaks i tiden finns det ju fler som t.ex Agostini mfl.... historien är ju äldre än 20 år
|
||||||
även om jag inte är nån större fan av shumi så tyckte jag han åkte rätt duktigt i benneton också
_________________ Gustav Berggren |
||||||
|
rossi går inte att jämföa med doohan... rossi har vart bäst fr början, och vart det hela tiden.
doohan fick nöta och nöta innan han till slut satt på den bästa cykeln och triumferade gång efter gång. kevin schwanz (har ingen aning om hur efternamnet stavas) m.fl var ju före dohan för det mesta i början av 90-talet. dessutom har rossi visat sig vara en talang på allt på hjul.... rossi är min idol. märks det? _________________ Anders Egeland - avdankad racerchaufför Kör mest barnvagn och mtb nu för tiden. |
||||||
|
[quote="Fredrik - SLC"][quote="Daniel Ene"]
Jorå, klart att det verkar lite "enklare" på MC, absolut. Hojåkarhistoria är inte min grej, men han är ju en av de största där iaf. Precis som....näe, jag kan inte säga det... (han som kör den där röda bilen..) Siffrorna går ju inte att bortse ifrån, tyvärr..
Gillar även de som "går över gränserna" och provar på annat. Rossi har väl kört lite rallybil och så också? Eller som Ekström, DTM/WRC.. _________________ Mvh / Daniel Ene |
||||||
|
[quote="Daniel Ene"][quote="Fredrik - SLC"]
Då kan du få en liten historielektion finns fler som gått över "gränserna" och faktiskt lyckats med det... Och den bästa förmodligen var den här Mannen.
|
||||||
Jag vet en till som gått över "gränserna", klicka här för att se vem..
_________________ /Anton Lillsund |
||||||
Hahaha...... fast Mc har jag bara testat och tävlat lite som junior på 50cc Cross...... så det räknas inte... |
||||||
Nä ok då, men du har ju kört bil i flera olika discipliner. _________________ /Anton Lillsund |
||||||
![]() |
Bilder o videos
Valentino Rossi
|
1702 besök totalt |