| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Förarstol till Golf Mk1, helst i 08- eller 018-området!
|
788 besök totalt |
|
Ska sätta in en "sitta-stilla-stol" i min Golf mk1:a. Behöver därför en BILLIG förarstol att knycka underrede ifrån. Har prövat söka på bildelsbasen (bilskrotar på nätet) men utan resultat. Skicket på stolen helt ointressant, bara underredet är helt. Vill helst inte åka längre bort än 08- och 018- (sthlm-uppsala). Så, har Ni nåt Ni vill bli av med? EDIT : Söker ingen stol längre, ska försöka sy ihop en hel lösning istället! SLUT EDIT. Mvh Magnus
_________________ Magnus Sandlund |
||
|
har ni inga självplockskrotar i 08-land??
jag ringde och frågade några nära mig om de hade bmw e30 med stolarna kvar. sen var det bara att åka och
testat det? lycka till! /karl _________________ Karl Birgander Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||
|
Gör ett eget stolsfäste istället, det kan inte bli sämre en ett slaktat originalunderrede iaf.
originalstolen sitter bara på tre punkter och nu när du sitter fast i stolen så kommer det börja flexa så det märks. 3mm stål eller 5mm alu och 4st M8 samt 40cm² fästplattor säger SBF _________________ Johan Rius Tonykart Racer DD2 |
||
ok, ska jag fästa denna konstruktion direkt i golvet eller i glidskenor/mittenfäste? om man ska fästa i glidskenorna, hur ska denna del av konstruktionen se ut? (är lite novis på detta, men är lovad hjälp med svetsning). Edit : förtydligade frågan lite. slut edit. Mvh Magnus
_________________ Magnus Sandlund |
||
![]() |
SÄLJES
|
788 besök totalt |